خدمت رسانی موکب داران جیرفتی همزمان با دهه ولایت
خدمت رسانی موکب داران جیرفتی همزمان با دهه ولایت

خدمت رسانی موکب داران جیرفتی همزمان با دهه ولایت

حجت الاسلام منصفی با اشاره به این که بزرگداشت دهه ولایت امسال متفاوت تر از سال های گذشته خواهد بود، گفت: امسال با دعوت از موکب داران شهرستان قصد داریم به مدت ۲ روز، موکب های خدمت رسانی در شهر جیرفت راه اندازی کنیم.
شناسه خبر : 1275057 تاریخ انتشار : ۶ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۱۵

حجت الاسلام منصفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به این که بزرگداشت دهه ولایت امسال متفاوت تر از سال های گذشته خواهد بود، گفت: امسال با دعوت از موکب داران شهرستان قصد داریم به مدت ۲ روز، موکب های خدمت رسانی در شهر جیرفت راه اندازی کنیم.

امام جماعت مسجد امام علی (ع) جیرفت افزود: این موکب ها روز عید غدیر و یک روز پس از آن، از مسجد امام علی (ع) شهرک شهید بهشتی تا مصلی پیامبر اعظم (ص) راه اندازی می شوند.

وی خدمات این موکب ها را متنوع برشمرد و بیان کرد: این موکب ها خدماتی در زمینه های پزشکی با حضور دندانپزشک، پزشک متخصص، عمومی و زنان را ارائه خواهند داد.

حجت الاسلام منصفی ابراز کرد: بخش دیگری از خدمات این موکب ها شامل توزیع شربت و شیرینی، مشاوره، توزیع بسته های فرهنگی تبلیغی غدیر‌ و غیره است.

امام جماعت مسجد امام علی (ع) جیرفت ادامه داد: همچنین روزهای جمعه ۱۵ و شنیه ۱۶ تیرماه کاروان های شادی همراه با پرچم های رنگارنگ مزین به نام مبارک حضرت علی (ع) در سطح شهر تردد خواهند کرد.

وی ابراز کرد: شب عید غدیر جشن بزرگ امامت و ولایت حضرت علی (ع) با حضور پر شور مردم در مسجد امام علی (ع) شهرک شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام منصفی اظهار کرد: این جشن باشکوه همراه با برنامه های شاد و متنوع همچون سخنرانی، مولودی خوانی، مسابقه فرهنگی و سرود برگزار خواهد شد و در حاشیه برگزاری این جشن، ایستگاه کتاب همراه با فروش محصولات فرهنگی نیز برپا می شود.

امام جماعت مسجد امام علی (ع) جیرفت اضافه کرد: این ایستگاه با هدف معرفی کتاب های ارزشمند و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برپا خواهد شد.

وی عنوان کرد: علاوه بر این نیز در راستای اجرای پویش اطعام علوی، در روز عید غدیر بیش از یکهزار نفر اطعام خواهند شد و مردم و خیرین نیز می توانند در این سنت حسنه شریک شوند.

حجت الاسلام منصفی خاطرنشان کرد: غدیر از مهمترین روزهای تاریخ ساز است و باید حتما گرامی داشته شود و ما با هدف ترویج فرهنگ غدیر و ایجاد روحیه شور و نشاط معنوی در جامعه این برنامه ها را اجرا خواهیم کرد.

پایان پیام/ 586