مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در طرح «۵ هزار مسجد، ۵ هزار قربانی»
مشارکت ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور در طرح «۵ هزار مسجد، ۵ هزار قرباني»
در آستانه عید قربان؛

مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در طرح «۵ هزار مسجد، ۵ هزار قربانی»

ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور در اجراي طرح «۵ هزار مسجد، ۵ هزار قرباني، ۵۰۰ هزار اطعام غدير» با برنامه سمت خدا و کانون فرهنگي هنري و موسسه حضرت خديجه سلام الله عليها همکاري مي کند.
شناسه خبر : 48857 تاریخ انتشار : ۵ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در راستای عمل به سنت حسنه قربانی و با هدف تقویت جریان مبارک خدمت کریمانه در مساجد کشور، در اجرای طرح ملی با قابلیت مشارکت ۵ هزار مسجد، با برنامه سمت خدا و کانون فرهنگی هنری و موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها همکاری می کند.

 

بر این اساس، کانون های فرهنگی هنری مساجد متقاضی، به منظور مشارکت در این طرح می توانند از طریق پیوند https://bachehayemasjed.ir/eidegorban اقدام به ثبت تقاضا نمایند.

 

این اقدام ارزشمند به همت خیرین محترم و مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد در سرتاسر کشور و توسط برنامه سمت خدا و کانون فرهنگی هنری و موسسه حضرت خدیجه علیها السلام انجام می گیرد.

 

یادآور می شود، پس از تکمیل ظرفیت، سامانه بسته می شود بنابراین پیشنهاد می شود علاقمندان در سریع ترین زمان ممکن نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند.