کانون های فرهنگی هنری، حلقه اتصال نوجوانان و جوانان با مساجد و معارف هستند
کانون هاي فرهنگي هنري، حلقه اتصال نوجوانان و جوانان با مساجد و معارف هستند
فرماندار شهرستان بن در دیدار مدیر ستاد کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری:

کانون های فرهنگی هنری، حلقه اتصال نوجوانان و جوانان با مساجد و معارف هستند

علي بيگي در ديدار با مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان چهارمحال و بختياري گفت: کانون هاي فرهنگي هنري، حلقه اتصال نوجوانان و جوانان با مساجد و معارف اسلام ناب محمدي هستند.
شناسه خبر : 48852 تاریخ انتشار : ۵ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری به همراه محسن یوسفی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن با رضا علی بیگی، فرماندار شهرستان بن دیدار و پیرامون زمینه های مشترک همکاری گفتگو کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری در ابتدای دیدار ضمن تشریح برنامه های غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد، خواستار حمایت های بیشتر از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد شد.

 

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری به عنوان یک شبکه عظیم مردمی با حضور پررنگ نوجوانان و جوانان در مساجد برای انجام فعالیت های اثرگذار فرهنگی در شهرها و روستاهای کشور فعالیت می کنند.

 

 مظاهری با تاکید بر اینکه به دنبال بازآفرینی و بازآرایی فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد هستیم، ادامه داد: مساجد متقاضی می توانند درخواست تاسیس کانون فرهنگی هنری خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون 459 باب کانون فرهنگی هنری در مساجد استان تاسیس گردیده و مشغول فعالیت می باشند، افزود: ازاین تعداد24 باب کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان بن تاسیس شده است که شامل تاسیس 11 باب کانون در مساجد روستایی و 14 باب کانون در مساجد شهری است.

 

فرماندار شهرستان بن در ادامه نشست ضمن قول مساعد در حمایت از فعالیت کانون های فرهنگی هنری در مساجد افزود: کانون های فرهنگی هنری، حلقه اتصال نوجوانان و جوانان با مساجد و معارف اسلام ناب محمدی  هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه حفظ و تثبیت سنگر مسجد از وظایف مسئولان است، افزود: در راستای رونق بخشی و استفاده از ظرفیت مساجد در شهرستان بن فرمانداری مصصم به برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی، نشست های شورای اداری شهرستان و ... در همه مساجد شهرستان است.


علی بیگی در پایان افزود: هم افزایی بین دستگاه های فعال در مساجد یک ضرورت است و همگی باید در کنار همدیگر برای اعتلای مساجد تلاش کنند.