برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری عطف به مساجد باشد
برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری عطف به مساجد باشد

برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری عطف به مساجد باشد

آهنگر گفت: مسجد مهمترین سنگر انقلاب اسلامی است و در گام دوم انقلاب باید برنامه ها و فعالیت های تابستانی کانون های فرهنگی هنری همانند دیگر برنامه های این مراکز دینی عطف به مساجد باشد.
شناسه خبر : 1274617 تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۲:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، احسان آهنگر _ سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز (۳ تیرماه) در آیین افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان که به میزبانی شهرستان نکا برگزار شد، اظهار کرد: اوقات فراغت از بخش های مهم هر فرد و سرمایه ارزشمند و فرصت طلایی برای بروز و ظهور استعدادهای جوانان و نوجوانان است.

 

 

وی افزود: نباید نگاه سطحی به موضوع اوقات فراِغت داشته باشیم و باید نگاه عمیق و ریشه ای و بسترساز برای افزایش نشاط در جامعه در تراز انقلاب اسلامی به دور از هر گونه گناهی را در کانون‌مساجد ایجاد کنیم .

 

 

آهنگر گفت: باید اوقات فراغت هدفمند باشد و چشم انداز داشته باشیم  و برای انجام هر اقدامی در عرصه های مختلف باید هدف و یرنامه ریزی داشت.

 

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: اولویت دادن کیفیت بر کمیت مهمترین اصل است و نسل امروز به دنبال جذابیت و کیفیت است و از برنامه های سطحی و گزارشی جلوگیری شود و مخاطب شناسی داشته باشیم و براساس ذائقه برنامه ارائه شود.

 

 

وی افزود: خلاقیت و نوآوری در برنامه ها داشته باشیم و بدانیم نگاه نسل جدید متفاوت است و استفاده از نظرات و پیشنهادات نسل جدید در برنامه ها مهم است و باید از همه ظرفیت محلات و مساجد، هیات مذهبی، بسیج  وکانون در برنامه ها  استفاده کرد.

 

 

آهنگر با بیان اینکه مسجد، در نظام اسلامی محور است و مهمترین سنگر انقلاب اسلامی به شمار می رود، خاطرنشان شد:  انقلاب از مساجد برخواست و در گام دوم انقلاب اسلامی باید برنامه ها عطف به مساجد باشد تا در افزایش معنویت نسل جدید گام بر داریم و اوقات فراغت ما برنامه  و گامی برای تحقق تمدن اسلامی باشد.

پایان پیام/ 175