مسجد؛ محل امن خانواده‌ها برای برنامه‌ریزی اوقات فراغت فرزندان
مسجد؛ محل امن خانواده‌ها برای برنامه‌ریزی اوقات فراغت فرزندان

مسجد؛ محل امن خانواده‌ها برای برنامه‌ریزی اوقات فراغت فرزندان

مقدم، مسجد را محل امن خانواده‌ها برای برنامه‌ریزی اوقات فراغت فرزندان عنوان کرد و گفت:مقدم گفت: مساجد خانه امن خداست و باید در سایه فعالیت هاي کانون مساجد، هر چه بیشتر فرزندان مان و نسل جدید را زیر چتر امن و امنیت بخش مسجد جمع کنیم.
شناسه خبر : 1274619 تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۲:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، مهدی مقدم- معاون فرهنگی هنري ستاد هماهنگی کانون های فرهنگي هنري مساجد کشور، امروز شنبه ( ۳ تیر) در آیین افتتاحیه طرح اوقات فراغت تابستان اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در سالن امیرالمومنین(ع) اداره فرهنگ و ارشاداسلامی نکا، اظهار کرد: برای برگزاری کلاس های تابستانی تلاش برای استفاده از ظرفیت و توان کانون مساجد باید با قوت در دستور کار باشد.

 

 

وی افزود: همچنین باید با دستگاه های همسو با هدف گرفتن حمایت برای کانون های مساجد استان ارتباط دوسویه برقرار شود.

 

 

مقدم گفت: برای تعامل بیشتر و رشد فعالیت های کانون های مساجد، باید بین ستاد فهمای استان و دستگاه‌های اجرایی هم افزایی وجود داشته باشد و نشاط و جذابیت را در دستور کار داشته باشیم و توجه شود که فرزندان‌مان نشاط و جذاب سازی را اشتباه نگیرند.

 

 

وی ، مسجد را محل امن خانواده‌ها برای برنامه‌ریزی اوقات فراغت فرزندان عنوان کرد و گفت:مقدم گفت: مساجد خانه امن خداست و باید در سایه فعالیت هاي کانون مساجد، هر چه بیشتر فرزندان مان و نسل جدید را زیر چتر امن و امنیت بخش مسجد جمع کنیم.

 

 

معاون فرهنگی هنري ستاد هماهنگی کانون های فرهنگي هنري مساجد کشور یادآور شد: همه ما به نحوی از مسجد و فعالیت های آن برخورداریم  و امیدواریم در همه کارکردهای خود در کانون مساجد به سمت  مسجد تراز انقلاب حرکت کرده و مسجدی زندگی کنیم.

پایان پیام/ 175