توهین دشمنان به مقدسات با هدف تضعیف باورهای دینی مسلمانان صورت می گیرد/ ضرورت واکنش قاطعانه اهالی مساجد به اقدام موهن صهیونیست ها
توهين دشمنان به مقدسات با هدف تضعيف باورهاي ديني مسلمانان صورت مي گيرد/ ضرورت واکنش قاطعانه اهالي مساجد به اقدام موهن صهيونيست ها
رئیس جامعه مبلغین مطرح کرد:

توهین دشمنان به مقدسات با هدف تضعیف باورهای دینی مسلمانان صورت می گیرد/ ضرورت واکنش قاطعانه اهالی مساجد به اقدام موهن صهیونیست ها

حجت الاسلام والمسلمين اديب يزدي با بيان اينکه توهين دشمنان به مقدسات با هدف تضعيف باورهاي ديني مسلمانان صورت مي گيرد، گفت: واکنش اهالي مساجد به اقدام موهن صهيونيست ها بسيار مهم و ضروري است.
شناسه خبر : 48788 تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۳۳

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی ادیب یزدی، رئیس جامعه مبلغین در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه توهین به مقدسات ادیان ابراهیمی از دوران پیامبران، صورت می گرفته است، اظهار کرد: پیامبر عظیم الشان اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) نیز همیشه در معرض چنین اقدامات سخیفی قرار داشته اند. مطالعه تاریخ زندگی حضرت محمد (ص) نشان می دهد که دشمنان بشریت و دشمنان توحید، همیشه به اقدامات توهین آمیز و سخیف و ضد انسانی علیه مقدسات مسلمانان، مبادرت ورزیده اند.

 

رئیس جامعه مبلغین افزود: از زمانی که رژیم غاصب صهیونیست، سرزمین مردم فلسطین را غصب کرد، صهونیست ها بارها و بارها به مقدسات دین اسلام توهین کردند. الحمدالله ملت های مسلمان در پی این توهین ها و اقدامات موهن، همیشه، هر بار با برگزاری اجتماعات بزرگ و در صفوف متحد، به دفاع از مقدسات دین اسلام پرداختند.

 

این خطیب دینی اضافه کرد: قطعا این بار نیز مسلمانان در نقاط مختلف دنیا به اقدام توهین آمیز و ضد بشری صهیونیست ها غاصب در حمله به مسجد و قرآن کریم، پاسخ خواهند داد.

 

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی ادیب یزدی گفت: ملت بزرگ ایران نیز سکوت نخواهند کرد و در صفوف متحد، دفاع از قرآن کریم و مساجد به عنوان خانه های خدا را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش خواهند گذاشت.

 

رئیس جامعه مبلغین با بیان اینکه واکنش اهالی مساجد به اقدام موهن صهیونیست ها بسیار مهم و ضروری است، گفت: همه مساجد باید به مرکز اجتماعات بزرگ در محکومیت اقدام صهونیست ها تبدیل شوند. قطعا فعالان مسجدی اعم از اعضای پایگاه های مقاومت بسیج و کانون های فرهنگی هنری در تدارک چنین اجتماعاتی، پیشگام خواهند بود. مساجد مرکز ترویج دین داری هستند و اقدام دشمنان از حمله به مسجد و توهین به قرآن، تضعیف دین داری مسلمانان است.

 

این خطیب دینی اضافه کرد: اهالی مساجد همیشه در دفاع از اسلام و قرآن و مقدسات، کارهای بزرگی انجام داده اند. ما باید با قاطعیت، اقدام صهونیست ها را محکوم کنیم و دستگاه دیپلماسی کشور نیز حتما موضع فعالانه ای  اتخاذ خواهد کرد.