اجرای برنامه‌های فرهنگی برای شهروندان با استفاده از ظرفیت‌ مساجد
اجرای برنامه‌های فرهنگی برای شهروندان با استفاده از ظرفیت‌ مساجد

اجرای برنامه‌های فرهنگی برای شهروندان با استفاده از ظرفیت‌ مساجد

شهردار منطقه۲۲ به همراه مدیران شهری منطقه با حضور در مسجد قائم المهدی(عج) زیبادشت از اجرای برنامه‌های فرهنگی برای شهروندان با محوریت مساجد و پایگاه‌های بسیج استقبال و بر پیگیری این روش تأکید کرد.
شناسه خبر : 1273887 تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۴

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مساجد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در این بازدید حاجوی در سخنانی با اشاره به نقش مهم مساجد و پایگاه‌های بسیج در جهت اجرای هر چه بهتر برنامه‌های فرهنگی برای شهروندان، گفت: یکی از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری برای شهروندان، پیشبرد اهداف و برنامه های فرهنگی در سطح نواحی و محلات در سایه تعامل و هم افزایی نهادهای فرهنگی با همدیگر بویژه مساجد است.

 

شهردار منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: مدیریت شهری در سال های اخیر در حال گذار از یک سازمان خدماتی به نهاد اجتماعی بوده ورویکرد مسجد محوری و توجه به برنامه های فرهنگی از اهمیت بسیاری برخوردار است. مجموعه شهرداری با همکاری پایگاههای بسیج سطح منطقه، برنامه های شاخص و متنوعی را در فصل تابستان برای کودکان و نوجوانان بصورت مشترک برگزار خواهد کرد.

 

جاجوی تصریح کرد: تعامل و همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج، کانون‌های فرهنگی مساجد و مجموعه مدیریت شهری می‌تواند موجب اثر بخشی بیشتر در اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح منطقه شود

 

وی در پایان تاکید کرد: از ظرفیت‌های مساجد می‌توان برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و شناسایی مشکلات شهری استفاده کرد، چراکه در امور مختلف، ائمه جماعات نقش محوری دارند و مساجد محل مناسبی برای رسیدگی به مشکلات و حل مسائل شهروندان است و مدیریت شهری این منطقه برای خدمت به شهروندان، آماده همکاری با ائمه جماعات و مساجد در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی است.

 

در پایان حاجوی دستور تعیین تکلیف زمین جنب مسجد به معاونت شهرسازی منطقه را صادر  و رفع مسائل و مشکلات داخلی مسجد در دستور کار قرار گرفت.

پایان پیام/ 40