همکاری وزارت آموزش و پرورش با ستاد هماهنگی کانون های مساجد در اجرای طرح «مسجد، کانون نشاط»
همکاري وزارت آموزش و پرورش با ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد در اجراي طرح «مسجد، کانون نشاط»
معاون ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اعلام کرد:

همکاری وزارت آموزش و پرورش با ستاد هماهنگی کانون های مساجد در اجرای طرح «مسجد، کانون نشاط»

مقدم گفت: ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور در اجراي طرح ملي «مسجد، کانون نشاط» همکاري خوب با وزارت آموزش و پرورش دارد.
شناسه خبر : 48672 تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۴۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، مهدی مقدم، معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، امروز (سه شنبه، 30 خرداد) در گفت و گو با رادیو قرآن، با بیان اینکه «مسجد، کانون نشاط» شعار برنامه های این ستاد در فصل تابستان است، گفت: مساجد در حوزه های مختلف در حال کار هستند و فعالیت های خوبی دارند و اجرای این طرح، همسو با فعالیت های مساجد است.

 

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: ما در اجرای طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» همکاری خوب با وزارت آموزش و دستگاه های مختلف داشته ایم و در حوزه های فرهنگی، هنری، اردویی، ورزشی و مهارتی، برنامه های جذاب و متنوع و مفید در فصل تابستان برگزار می کنیم.

 

وی اضافه کرد: برخی از مساجد، تمکن مالی خوبی دارند و برخی نیز از این تمکن برخوردار نیستند و شاید شهریه ای بابت برنامه های تابستانه دریافت کنند. وزارت ورزش و جوانان با در اختیار قرار دادن برخی از اماکن ورزشی؛ و وزارت آموزش و پرورش نیز با در اختیار قرار دادن برخی از امکانات خود در راستای اجرای طرح مسجد، کانون نشاط، به ما کمک خوبی می کنند و بسیاری از هزینه ها را کاهش داده اند.

 

مقدم با بیان اینکه گروه های سنی اجرای طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» از هفت سال تا 18 سالگی است، ادامه داد: مردم به مساجد به عنوان مامن نگاه می کنند و نشاط شامل همه نوع نشاط است. تحقیقات داخلی و بین المللی نشان داده اند که معنویت و نشاط اجتماعی همراه هم هستند. ما در مسجد دنبال ترویج معنویت و نشاط واقعی هستیم. در خیلی از مساجد، شاهد جشن هستیم و شادی واقعی به مردم و جامعه تزریق می شود.

 

 

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: سازمان فنی و حرفه ای به غنی شدن بسته مهارتی ما در طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» خیلی کمک کرده است.