نشست برنامه ریزی ویژه ایام عید غدیر در ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی برگزار شد
نشست برنامه ريزي ويژه ايام عيد غدير در ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد خراسان شمالي برگزار شد
با همیاری کانون جعفر بن محمد(ع) بجنورد؛

نشست برنامه ریزی ویژه ایام عید غدیر در ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی برگزار شد

برنامه ريزي و هماهنگي ويژه برنامه هاي ايام اعياد قربان تا غدير خم، با حضور تني چند از فعالان کانون جعفر بن محمد عليه السلام بجنورد در محل ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي انجام گرفت.
شناسه خبر : 48639 تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۰۸

به گزارش  روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد  از خراسان شمالی؛ اين نشست عصر امروز، دوشنبه 29 خرداد ماه  با هدف تدوين برنامه هاي ويژه دهه امامت و ولايت و محوريت اعزام کاروان فرهنگي غدير به مناطق روستايي استان خراسان شمالي صورت پذرفت.

 حجت الاسلام «حبيب الله پاکدامن»، مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد اين استان و نیز  حجت الاسلام «محمد جواد یزدانی» مدیر کانون فرهنگی هنری "حضرت جعفر بن محمد علیه السلام" بجنورد و مسئول برگزاری کاروان فرهنگی غدیر در مناطق روستایی، در این نشست حضور داشتند و همراه کارشناسان حوزه های فرهنگی و نیز توسعه و ساماندهی و همچنین یکی از فعالان این کانون در خصوص نحوه اجرای برنامه های کاروان و روستاهای مدنظر بحث و تبادل نظر کردند.

در حال حاضر و با تصميم اتخاذ شده، اين کاروان به مدت سه روز؛ در روزهاي 14، 15 و 16 تيرماه و همزمان با عيد سعيد غدير خم در مناطق روستایی شهرستان مانه و سملقان حضور می یابند.

بر این اساس  مردم  14 روستاي شهرستان مانه و سملقان میزبان کاروان  فرهنگی غدیر خواهند بود و شاهد اجراي برنامه هاي فرهنگي این کاروان در ایام عید الله اکمل می شوند.

 

پایان/