مساجد می توانند نقش محوری در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشند
مساجد می توانند نقش محوری در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشند

مساجد می توانند نقش محوری در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشند

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی همه مسئولیت داریم و مساجد می توانند نقش محوری داشته باشند .
شناسه خبر : 1273769 تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «شهرام مهدوی مطلق»، فرماندار شهرستان بویراحمد امروز (۲۹ خرداد ماه) به همراه معاون برنامه ریزی فرمانداری با هماهنگی گروه مطالبه گری و شورای تحول منطقه مادوان و بلهزار، نشست مشترکی را با ائمه جماعات مساجد بلهزار و مادوان یاسوج برگزار کردند .

 

در این نشست که در فضای کاملا صمیمی در مسجدالنبی (ص) مادوان برگزار شد، ائمه جماعات به بیان برخی از مشکلات زیرساختی، اجتماعی و فرهنگی محله های خود پرداختند و از فرماندار شهرستان به دلیل حضور در ین نشست، تشکر کردند .

 

تعدادی از ائمه جماعات گزارشات بسیار خوبی از کارهای فرهنگی و اجتماعی در مساجد و محلات خود ارائه دادند و از فرماندار درخواست حمایت داشتند .

 

فرماندار شهرستان بویراحمد در این نشست، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، گفت: در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی همه مسئولیت داریم و مساجد می توانند نقش محوری داشته باشند .

 

شهرام مهدوی مطلق از توجه ویژه دولت به سر رودهای یاسوج خبر داد و افزود: بخش هایی از سر رودهای یاسوج مصداق کاملی از سکونت گاهای غیر رسمی است و ما سعی داریم برخی از مشکلات این مناطق را رصد و پی گیری کنیم .

 

وی خاطرنشان کرد: طی دوسال اخیر با وجود همه مشکلات بالغ بر ۱۰۰ هزار متر مربع آسفالت معابر در سررودهای یاسوج کار شده که در نوع خود بی نظیر است .

 

فرماندار شهرستان بویراحمد در این نشست به مساجدی که در مناطق بلهزار و مادوان در راستای کارهای فرهنگی و اجتماعی فعالیت کنند قول همکاری داد و گفت: به کمک دهیاران منطقه، ظرفیت های مردمی و حمایت های دولت، تلاش می کنیم با توجه به محدودیت ها، برخی از اقدامات اولویت دار را در دستور کار قرار داده و عملیاتی کنیم.

 

وی فعالیت طلاب و روحانیونی که با انگیزه در مناطق حاشیه ای کار می کنند را قابل ستایش دانست و گفت: به وجود چنین طلبه هایی افتخار می کنیم و حمایت از این عزیزان را وظیفه خود می دانیم.

پایان پیام/ 82