اجرای طرح «مسجد، کانون نشاط» در بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری استان آذربایجان غربی
اجرای طرح «مسجد، کانون نشاط» در بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری استان آذربایجان غربی

اجرای طرح «مسجد، کانون نشاط» در بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری استان آذربایجان غربی

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان آذربایجان غربی ز اجرای طرح تابستانه غنی سازی اوقات فراغت با عنوان «مسجد، کانون نشاط» در یکهزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد.
شناسه خبر : 1273736 تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی، در جلسه توجیهی کانون های مجری غنی سازی اوقات فراغت و آموزشی فهمای کانون های فرهنگی هنری مساجد ارومیه که با حضور  ۵۰ نفر از مدیران مسئول و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ارومیه به منظور توجیه و هماهنگی برنامه های طرح اوقات فراغت، انتخاب رواق ها از بین ۱۲رواق سامانه بچه های مسجد و آموزش ثبت فعالیت های انجام یافته کانون ها دراین رواق ها برگزار گردید، گفت: هرکدام  از کانون ها باید برنامه های خود را در خصوص غنی سازی اوقات فراغت ارائه کنند تا با هماهنگی برگزار شود.

رضایی افزود: در این راستا بیمه ثبت نام کنندگان پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت جهت ثبت نام در سامانه بچه‌های مسجد  از دیگر برنامه هایی است که نیاز به تعامل و همکاری بیشتر دارد.

وی در خصوص دریافت مجوز و ثبت فعالیت در فهما، کانون ها را مورد تاکید قرار داد.

همچنین در ادامه این جلسه، بهزاد رزاقی، کارشناس مسئول فرهنگی هنری ستاد کانون های مساجد استان آذربایجان غربی ضمن سپاس از تلاش های افتخاری مدیران و متولیان کانون های فرهنگی هنری مساجد ارومیه،گفت:باید  نسبت به افزایش تعامل و هماهنگی برای تقویت برنامه های اوقات فراغت مساجد بیشتر از سال های قبل تلاش داشته باشیم.

وی سامانه بچه های مسجد را یکی از کارهای شاخص ارزیابی دراین عرصه دانست و گفت : این سامانه جزو ابزار و نیاز روز بوده که با راه اندازی آن تا حدودی فعالیت های کانون ها در این سامانه ثبت شده و فعالیت های فرهنگی و مسجدی به سامان رسیده است.

رامین علیزاده، کارشناس مسئول سازماندهی ستاد کانون های مساجد استان آذربایجان غربی نیز در این جلسه ضمن تاکید بر نقاط قوت فهما در ساماندهی اطلاعات و برنامه کانون های مساجد، آموزش های لازم در این خصوص را به اعضای حاضر ارائه کرد.

پایان پیام/ 566