برگزاری نشست‌های بصیرت‌آفرین در کانون‌های مساجد ایلام ویژه «۹ دی»
برگزاری نشست‌های بصیرت‌آفرین در کانون‌های مساجد ایلام ویژه «۹ دی»

برگزاری نشست‌های بصیرت‌آفرین در کانون‌های مساجد ایلام ویژه «۹ دی»

حجت‌الاسلام چراغی‌پور با اشاره به ویژه‌برنامه‌های ۹ دی در کانون‌های مساجد استان ایلام، گفت: نشست‌های بصیرت‌بخش به مناسبت این روز در کانون‌های شهری و روستایی استان برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 870319 تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸ زمان انتشار :

حجت الاسلام «علی چراغی پور» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برنامه های بصیرت بخش در کانون های فرهنگی هنری  مساجد استان ایلام، اظهار کرد: نشست های بصیرت زا همراه با پرسش و پاسخ و به منظور آگاهی بخشی به اعضای کانون های فرهنگی هنری در مناطق روستایی و شهری برگزار می شود. ضمن اینکه همایشی استانی به مناسبت ۹ دی ماه (روز بصیرت) نیز در کانون مسجدالزهرا(س) با حضور اعضای کانون های فرهنگی هنری استان برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام با اشاره به برگزاری نشست های توجیهی به منظور تبیین رویداد ملی فهما(پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران)، بیان کرد: این نشست ها در مناطق روستایی و شهری استان به منظور شناسایی نقاط ضعف و قوت فعالیت های کانون های مساجد به صورت چهره به چهره و نیز ثبت اطلاعات و آمار کانون های فرهنگی هنری مساجد در سامانه بچه های مسجد برگزار می شود.

 

حجت الاسلام چراغی پور با اشاره به فعالیت 307 کانون فرهنگی هنری در استان ایلام خاطر نشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام بر مبنای شاخص هایی همچون قرآن و عترت، فعالیت های اجتماعی، شبکه سازی و فضای مجازی،آموزش و توانمندسازی، کتاب و کتابخوانی، سلامت و ورزش مورد ارزیابی قرار گرفته و در سامانه بچه های مسجد امتیاز کسب می کنند.

پایان پیام/ 40