بچه مسجدی های کانون شهید باکری رودبار جنوب در تدارک جشن ازدواج آسان
بچه مسجدی های کانون شهید باکری رودبار جنوب در تدارک جشن ازدواج آسان

بچه مسجدی های کانون شهید باکری رودبار جنوب در تدارک جشن ازدواج آسان

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: از هم اکنون در حال تدارک مقدمات برگزاری جشن ازدواج آسان هستیم اما با توجه به افزایش هزینه ها نیاز به کمک و یاری خیرین داریم.
شناسه خبر : 1273368 تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۵۴

حجت الاسلام جمشید خاوری در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری شهید باکری ترویج فرهنگ ازدواج آسان برشمرد و گفت: در سال های گذشته طی ۶ مرحله با مشارکت و کمک بچه مسجدی های کانون و حمایت خیرین جشن ازدواج آسان ۱۱۰ زوج را برگزار کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ابراز کرد: عید غدیر یکی از زمان هایی است که جشن ازدواج آسان را برگزار می کنیم و امسال نیز قصد داریم ۲۰ زوج جوان را راهی خانه بخت کنیم.

وی ابراز کرد: از هم اکنون در حال تدارک مقدمات برگزاری جشن ازدواج آسان هستیم اما با توجه به افزایش هزینه ها نیاز به کمک و یاری خیرین داریم.
حجت الاسلام خاوری اظهار کرد: بخشی از هزینه های برپایی جشن ازدواج توسط بچه مسجدی های کانون شهید باکری تامین شده و برای تامین بخش دیگری از هزینه ها نیازمند یاری مردم هستیم.
مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ادامه داد: هزینه های جشن ازدواج آسان زوج های جوان، شامل هزینه سفره عقد، عاقد، آرایشگاه، تزیین ماشین عروس، پذیرایی و شام است و تا جایی امکان داشته باشد مقداری از جهیزیه نوعروسان را نیز تهیه می کنیم.
وی عنوان کرد: هر ساله در کنار برگزاری جشن ازدواج آسان دوره های مشاوره قبل و بعد از ازدواج برای جوانان برگزار می کنیم و پس از برگزاری جشن ازدواج نیز آنها را به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام می کنیم.
حجت الاسلام خاوری خاطرنشان کرد: زمینه سازی ازدواج جوانان علاوه بر کاهش آسیب های اجتماعی ثواب دنیوی و اخروی دارد و چنانچه مردم و خیرین تمایل به مشارکت در این امر خداپسندانه دارید لطفا با شماره 09376150828 با ما تماس بگیرید.

پایان پیام/ 586