نشست توجیهی ثبت فعالیت ها در سامانه «فهما» برگزار شد
نشست توجیهی ثبت فعالیت ها در سامانه «فهما» برگزار شد

نشست توجیهی ثبت فعالیت ها در سامانه «فهما» برگزار شد

نشست توجیهی و آموزشی طرح ملی «فهما» با حضور مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان باشت برگزار شد.
شناسه خبر : 869952 تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۸ زمان انتشار :

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست توجیهی و آموزشی طرح ملی «فهما» با حضور مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشد و مدیران کانون های فرهنگی و هنری شهرستان امروز (28 آذر) در حسینیه 14 معصوم شهر باشت برگزار شد.

 

«علیرضا دولت آبادی» در این کارگاه آموزشی، بر لزوم توجه بیشتر کانون های مساجد به ثبت اعضا و برنامه ها در سامانه بچه های مسجد تاکید کرد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگ و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: امروزه شبکه های مجازی و اپلیکیشن های گوناگون، قابلیت های فراوانی برای تبلیغ اندیشه های قرآنی و اسلامی فراهم آورده است.

 

وی از مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان باشت خواست تا در فضای مجازی نسبت به ثبت گزارش فعالیت های دینی و هنری خود اقدام کنند

 

دولت آبادی توجه به سخنان مقام معظم رهبری، برنامه ریزی برای حرکت بر صراط مستقیم، تعهد دینی در حوزه عمل و اجرا و جذب حداکثری نسل جوان در مساجد را از مهم ترین نیازهای جامعه دانست.

 

«سیدعلی حسینی» هم تبیین و ارائه مفاهیم دینی در قالب هنر به جامعه هدف را مهم ترین کارکرد کانون های فرهنگی و هنری عنوان کرد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشت با اشاره به مناسبت روز اضافه کرد: ایجاد جهانی عاری از خشونت در سایه اعتقاد توحیدی که احترام به عقاید و سلایق مختلف است، محقق می شود.

 

وی ارائه قرائت رحمانی اسلام در برابر قرائت طالبانی و داعشی را از مهم ترین وظایف کانون های فرهنگی و هنری مساجد دانست.

 

شایان ذکر است این برنامه به شکل کارگاه آموزشی به منظور آموزش و توانمندسازی مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان باشت در زمینه استفاده از سامانه بچه های مسجد برگزار شد.

 

پایان پیام/ 82