انعقاد تفاهم نامه همکاری بین ستاد کانون های مساجد و کمیته امداد استان مرکزی
انعقاد تفاهم نامه همکاري بين ستاد کانون هاي مساجد و کميته امداد استان مرکزي

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین ستاد کانون های مساجد و کمیته امداد استان مرکزی

تفاهم نامه همکاري بين کميته امداد امام خميني(ره) و ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي منعقد شد.
شناسه خبر : 48438 تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۳۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزی: تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد امام خمینی(ره) و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با هدف هم اندیشی و هم افزایی برنامه های فرهنگی و  توانمند سازی اجتماع محور در مناطق کم برخوردار منعقد شد.

این تفاهم نامه با رویکرد مشارکت و همکاری طرفین در راستای توانمند سازی اقشار مختلف جامعه با اولویت محله های آسیب دیده و تقویت زمینه ها و سازو کارهای عمومی بخشی به این مهم در عرصه های مختلف منعقد می شود.

گسترش و توسعه تعاملات حداکثری فرهنگی در زمینه های مختلف بین طرفین و بهره مندی از توانایی و ظرفیت های طرفین در راستای تحقق اهداف مشترک و تعامل و همکاری در وجوه مشترک در عرصه فرهنگی هنری و آموزشی موضوع تفاهم تفاهم نامه می باشد.

زمینه سازی برای حضور فعال نوجوانان و نیروهای متعهد در عرصه فعالیت های فرهنگی و هنری مساجد، هم افزایی در بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت ها و امکانات موجود و مراکز فرهنگی هر دو مجموعه، ارائه و عرضه فعالیت های فرهنگی هنری و ایجاد جاذبه های فرهنگی هنری مذهبی اجتماعی در مقابله با تهاجم فرهنگی، احیا و تقویت کارکردهای متفاوتی بر مسجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد در عرصه اجتماعی به عنوان پایگاه احسان و نیکوکاری از دیگراهداف این تفاهم نامه است.