162 علاقمند و فعال قرآنی از خراسان شمالی وارد میدان رقابت مدهامتان شدند
162 علاقمند و فعال قرآني از خراسان شمالي وارد ميدان رقابت مدهامتان شدند
تاکنون و در حالیکه بیش از یکماه به پایان مهلت ثبت نام باقیست؛

162 علاقمند و فعال قرآنی از خراسان شمالی وارد میدان رقابت مدهامتان شدند

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي از ثبت نام 162 فعال قرآني در شانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان خبر داد و گفت: 31 تيرماه آخرين مهلت شرکت در اين دوره از مسابقات است.
شناسه خبر : 48426 تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۲۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی دراین باره گفت: با صدور فراخوان شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» از اوایل اردیبهشت ماه تا کنون، 162علاقمند و فعال مسجدی از کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان  در این مسابقه  اعلام آمادگی و ثبت نام کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه ثبت نام در این دوره از مسابقه تا پایان تیر ماه ادامه دارد، افزود: علاقمندان جهت شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند به سامانه بچه‌های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

 

حجت الاسلام پاکدامن در بخشی دیگر با توضیحی تکمیلی  و جهت یادآوری بیشتر به بخش های مختلف و رشته های این مسابقات قرآنی نیز اشاره کرد و  گفت: مسابقات  قرآنی مدهامتان در شانزدهمین دوره برگزاری،  «مدهامّتان» در بخش ویژه اعضا در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبّری، قرائت نماز، استعدادیابی، معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام و در بخش ویژه کانونی در رشته‌های طرح مسجد پایگاه قرآنی، طرح تلاوت نور و تولیدات هنری برگزار می‌شود.

 

وی درادامه  همچنین  اضافه کرد: بخش رقابتی ویژه اعضا در سه رده سنی  کودکان زیر 7 سال ، نوجوانان 7 تا 16 سال و جوانان 17 تا 30  سال برنامه ریزی شده است.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، همچنین  در تکمیل این خبر اعلام کرد: مسابقات قرآنی مدهامّتان به صورت غیر حضوری و از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه های مسجد برگزار می شود و شرط احراز رتبه در مرحله استانی و کشوری، کسب حداقل 70 درصد کل امتیازات رشته مورد نظر است.

 

حجت الاسلام پاکدامن اضافه شدن بخش مساجد پایگاه‌های قرآنی و تولیدات هنری و همچنین توجه به استعدادیابی ویژه کودکان زیر هفت سال و ایجاد پیوند بین جلسات سنتی قرآن کریم و طرح تلاوت نور در بخش ویژه کانونی را از جمله ویژگی‌های این دوره از مسابقات معرفی کرد.

 

پایان/