ثبت طرح های نوین اوقات فراغت در طرح «رویداد ملی رویش»
ثبت طرح های نوین اوقات فراغت در طرح «رویداد ملی رویش»

ثبت طرح های نوین اوقات فراغت در طرح «رویداد ملی رویش»

لایقی اصل گفت: مدیران کانون‌های فرهنگی، هنری با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود نسبت به ثبت‌ برنامه‌های خود در تابستان ۱۴۰۲ در قالب طرح به سامانه «بچه‌های مسجد» مراجعه و فرم‌های مربوطه را در رواق دانش تکمیل کنند.
شناسه خبر : 1272680 تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۳۳

«کریم لایقی اصل» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری مساجد کشور با هدف شناخت و حمایت کانون های تربیت محور، رویداد ملی رویش را برگزار می کند.

 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به محورهای این رویداد ملی، گفت: کانون های فرهنگی، هنری مساجد ضمن معرفی می توانند در یکی از بخش های دریافت و ارزیابی برنامه های تابستانی کانون ها (بخش رقابتی) و دریافت اطلاعات تکمیلی تخصصی کانون های تربیت محور حضور داشته باشند.

 

وی تبادل تجربیات بین کانون های فرهنگی، هنری تربیت محور مساجد جهت رشد و شکوفایی هرچه بیشتر آنها، احیای رویکرد تربیت محوری در فعالیت های کانون های، فرهنگی مساجد، حمایت و تقویت کانون های فرهنگی، هنری تربیت محور مساجد به ویژه در حوزه برنامه سازی و ایجاد انگیزه مضاعف کانون ها جهت برنامه ریزی مستمر و نظام تربیتی در طول سال و همچنین شناسایی و ساماندهی کانون های فرهنگی، هنری تربیت محور مساجد را از اهداف این رویداد ملی دانست.

 

لایقی اصل خاطرنشان کرد: مدیران کانون های فرهنگی، هنری می‌توانند با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود، نسبت به ثبت برنامه ها در تابستان امسال در قالب طرح به سامانه «بچه های مسجد» مراجعه و فرم های مربوطه را در «رواق دانش» تکمیل کنند.

 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین مهلت برای شرکت در این رویداد ملی را ۳۱ خرداد ماه جاری دانست و گفت: سه کانون برگزیده در این رویداد معرفی و تجلیل و همچنین کانون های برگزیده و برتر در هر استان مورد حمایت قرار می گیرند.

 

برای ثبت نام کلیک کنید

پایان پیام/ 82