دوره آموزشی مدیریت فرهنگی در تبریز برگزار می شود
دوره آموزشي مديريت فرهنگي در تبريز برگزار مي شود

دوره آموزشی مدیریت فرهنگی در تبریز برگزار می شود

مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان شرقي از برگزاري دوره آموزشي مديريت فرهنگي و کار تشکيلاتي در مساجد خبر داد.
شناسه خبر : 48294 تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۸:۰۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان شرقی، «مرتضی شفیعی» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی(فهما) اظهار داشت: این دوره آموزشی یک روزه با هدف دانش‌افزایی و ارتقای سطح توانمندی مدیران و فعالان فرهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می شود.

وی با بیان این‌که مخاطب شناسی برای جذب هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان به مساجد یکی دیگر از اهداف مورد نظر در دوره آموزشی مدیریت فرهنگی و کار تشکیلاتی است، افزود: این دوره به صورت سلسله‌وار با سرفصل های مختلف و با تدریس اساتید برجسته استانی و ملی در طول تابستان پیگیری خواهد شد.

شفیعی ادامه داد: ارائه آموزش‌های کاربردی به مدیران مسئول کانون‌های جدید التاسیس، ارایه روش‌های نوین آموزشی برای نیروهای متخصص و متعهد مسجدی، ارتقای سطح دانش، بینش و مهارت فعالان فرهنگی مساجد و تحقق هدف شبکه‌سازی فرهنگ و هنر مساجد آذربایجان شرقی از دیگر اهداف مهم این دوره آموزشی خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی(فهما) خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی به صورت استانی و با حضور فعالان فرهنگی در مساجد شهرستان های استان و تبریز همراه خواهد بود و در هایت گواهینامه معتبر آموزشی به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخان خود با بیان اینکه دوره‌های آموزشی ستاد فهما آذربایجان‌شرقی در اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزان و دانشجویان به صورت جدی پیگیری خواهد شد، گفت: دوره های آموزشی بازیگری، نمایشنامه نویسی، کارگردانی و تئاتر کاغذی به زودی در تبریز و با حضور اساتید مطرح کشوری برگزار می شود.

گفتنی است، دوره آموزشی مدیریت فرهنگی و کار تشکیلاتی در مساجد؛ 24 خرداد به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.