اجرای طرح ریحانه‌های مسجد و ستارگان مسجد ویژه فراغت تابستان
اجرای طرح ریحانه‌های مسجد و ستارگان مسجد ویژه فراغت تابستان

اجرای طرح ریحانه‌های مسجد و ستارگان مسجد ویژه فراغت تابستان

مسجد جامع نظام‌مافی طرح‌ «ریحانه‌های مسجد» و «ستارگان مسجد» را ویژه اوقات فراغت دانش‌آموزان دختر و پسر اجرا می‌کند.
شناسه خبر : 1272423 تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۲۰

حجت الاسلام «سیدمحمدتقی حسین زاده» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان از تدارک برنامه های تابستانی در مسجد جامع نظام مافی خبر داد و اظهار کرد: همزمان با اوقات فراغت تابستان طرح «ریحانه های مسجد» برای دختران در مقاطع سنی ۴ تا ۱۵سال و پسران ۴ تا ۷ سال اجرا می شود.

 

امام جماعت مسجد جامع نظام مافی (واقع در بلوار آیت الله کاشانی) با اشاره به محورهای این طرح، بیان کرد: کلاس های رباتیک، خوشنویسی سیاه قلم، نقاشی، پاتوق دختران، دوره های آموزش قرآن کریم با عنوان «نغمه های نورانی» از جمله برنامه های آموزشی است که در قالب این طرح برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اجرای طرح «ستارگان مسجد» برای مقاطع سنی ۸ تا ۱۵ سال، گفت: در قالب این طرح نیز برنامه های نماز جماعت، آموزش زبان انگلیسی، سرود، برنامه های مهارتی و ورزشی در رشته های والیبال، استخر، پینگ پنگ، فوتبال، احکام، بازی های گروهی و فعالیت های هیئت برای مخاطبان تدارک دیده شده است.

 

حجت الاسلام نظام مافی افزود: در قالب طرح «ستارگان مسجد» علاوه بر آموزش های قرآنی در حوزه اجتماعی و  فرهنگی به نوجوانان آموزش های لازم ارایه می شود، تا از تعلیم و تربیت های مذهبی برخوردار باشند.

 

 

 
 
 
مسجد نظام مافی مسجدی واقع در منطقه ۵   تهران تقاطع خیابان های جنت آباد و بلوار آیت الله کاشانی و از مساجد فعال در مباحث فرهنگی و نیز کمک رسانی به اقشار محروم است چنان که بیش از ۱۰۰ طرح همدلی را اجرا کرده است.
 
 

 

 

پایان پیام/ 40