نشست هم اندیشی کانون های مساجد جاجرم با همراهی امام جمعه این شهرستان
نشست هم انديشي کانون هاي مساجد جاجرم با همراهي امام جمعه اين شهرستان
با حضور مدیر کانون های مساجد خراسان شمالی برگزار شد؛

نشست هم اندیشی کانون های مساجد جاجرم با همراهی امام جمعه این شهرستان

نشست رابطين کانون هاي مساجد جاجرم با حضور امام جمعه اين شهرستان و نيز مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد خراسان شمالي برگزار شد.
شناسه خبر : 48214 تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۲۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛  رابطین و تنی چند از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان جاجرم در دفتر امام جمعه این شهرستان گرد هم آمدند، تا با تبادل نظر و هم اندیشی به راهکارهای ارتقاء فعالیت های این کانون ها دست یابند.

 

حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن» مدیر ستاد  هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در این نشست، نگاه حاکم و اولویت فعالیت کانون ها را  رقم خوردن نگاه تربیتی و تشکیلاتی و عملیاتی شدن  این موضوع اعلام کرد.

  وی در این باره گفت: برای تحقق و عملیاتی شدن این نگاه  تلاش داریم تا با شکل گیری تشکیلات مسجدی، اقدامات اثربخش و موثری  برنامه ریزی و اجرا شود.

وی به ایام فراغت تابستانی با توجه به تعطیلات مدارس اشاره کرد و گفت: در این باره ظرفیت های خوب و تاثیرگذاری با اعلام همکاری  و همگرایی نهادهای تأثیر گذار غنی بخشی به اوقات فراغت فراهم شده که می توانیم در سال جاری با توجه به پشت سر گذاشتن سه سال کرونا، برنامه های آموزشی و تربیتی گسترده تری را با همیاری فعالان مسجدی شاهد باشیم.

حجت الاسلام «هادی هوشمند نژاد» امام جمعه جاجرم  در این نشست با عنوان اینکه آنچه در کارهای فرهنگی مهم است مسجد محوری و تبیین جایگاه مسجد است، موضوع کادر سازی و ایجاد شبکه منسجم از فعالان مسجدی را مورد توجه قرار داد و برای حمایت از فعالیت های فرهنگی کانون ها اعلام آمادگی کرد.

در این نشست مدیران و رابطین حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات  و نیز مسایل و نقاط قوت فعالیت های کانون را عنوان کردند که 2 ساعت و 30 دقیقه  به طول انجامید.

 

پایان/