آموزش و ارائه راهکارهای نو در موضوع حجاب، زمینه ساز تربیت نسل توحیدی و عفیف است
آموزش و ارائه راهکارهاي نو در موضوع حجاب، زمينه ساز تربيت نسل توحيدي و عفيف است
رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور؛

آموزش و ارائه راهکارهای نو در موضوع حجاب، زمینه ساز تربیت نسل توحیدی و عفیف است

حجت الاسلام خداداده در سومين نشست هيئت انديشه ورز در مشهد مقدس، گفت: آموزش و ارائه راهکارهاي نو در موضوع حجاب، زمينه ساز تربيت نسل توحيدي و عفيف است.
شناسه خبر : 48178 تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۴۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی، سومین نشست هیئت اندیشه ورز ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با حضور حجت الاسلام و المسلمین خداداده و اساتید حوزه و دانشگاه در مشهد برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام خداداده رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، گفت: این نشست با دو دستور "ارکان تربیت و حجاب" و "عفاف در تربیت توحیدی" در مشهد در حال برگزاری است که این موضوعات طی امروز و فردا مورد بررسی قرار می گیرد.

 رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، اضافه کرد: در جلسات هیئت اندیشه ورز اساتید حوزه موضوعات مختلفی را بر اساس نیاز جامعه مورد بررسی قرار می دهند تا روش ها و شیوه‌ های کار تربیت محور در مساجد برای بهره گیری در عملیات فرهنگی، را احصا و تبیین کنند.

وی انگیزه اصلی تشکیل هیئت های اندیشه ورز، در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد  را عمل به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در این حوزه دانست و افزود:  نگاه ما به سیر فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد باید نگاه عمیق، راهبردی و کاربردی باشد و قطعا جلسات هیئت اندیشه ورز موجب تقویت این نگاه خواهد شد.

 رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، با اشاره به اینکه مصوبات و مباحث این جلسه بصورت طرح نامه تدوین می شود، گفت : این مباحث در اختیار ائمه جماعات و مربیان کانون قرار می گیرد، تا مسیر شبکه سازی و جذب نیروهای فعال و کارآمد و تولید محتواهای علمی و مهارتی در کانون ها بیش از پیش فراهم شود.


حجت الاسلام خداداده، با اشاره به موضوع عفاف و حجاب که در این نشست مورد بحث قرار می‌گیرد، افزود:  یکی از نیازهای جامعه امروز تعریف حقیقی از موضوع عفاف و حجاب است، لذا تقویت این موضوع تأثیر بیشتری بر معنویت و دینداری فرد و جامعه خواهد گذاشت.

وی بر بعد تربیتی حجاب و عفت در جامعه تاکید کرد و افزود: آموزش و ارائه راهکارهای نو در موضوع حجاب، زمینه ساز تربیت نسل توحیدی و عفیف است.