توزیع غذای گرم در بین سالمندان و نیازمندان به همت کانون زینبیه نکا
توزیع غذای گرم در بین سالمندان و نیازمندان به همت کانون زینبیه نکا

توزیع غذای گرم در بین سالمندان و نیازمندان به همت کانون زینبیه نکا

باقری از توزیع غذای گرم به همت کانون زینبیه نکا خبر داد و گفت: غذای گرم طبخ شده به مناسبت گرامیداشت رحلت امام و ۱۵ خرداد در نکا با همکاری شورای هیات مذهبی، اعضای بسیج زینبیه در بین سالمندان و خانواده هایی که توانایی ندارند؛ توزیع شد.
شناسه خبر : 1271906 تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۳۹

محمدعلی باقری – مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران اظهار کرد: در راستای کمک به نیازمندان و دستگیری از افراد کم برخوردار با کمک به مسجدی ها اقدام به پخت و توزیع غذای گرم در سالروز رحلت امام و بزرگداشت 15 خرداد شد.

 

وی افزود: پخت و توزیع غذای گرم بین مستمندان و افراد کم برخوردار گامی برای نهادینه کردن فرهنگ نوع‌دوستی و خیرخواهی بود که به همت و تلاش بچه مسجدی ها اجرایی شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا خاطر نشان کرد: تلاش شد تا غذای گرم طبخ شده به مناسبت گرامیداشت رحلت امام و ۱۵خرداد در نکا به همت کانون زینبیه، شورای هیات مذهبی، اعضای بسیج زینبیه در بین نیازمندان، سالمندان و خانواده هایی که توانایی تهیه غذای گرم را ندارند توزیع شود.

 

باقری گفت: دستگیری از نیازکمندان یکی از وظایف ما در کنار وظایف دیگر در کانون مساجد است که در طول سال این کار ارزشی استمرار دارد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: اهل بیت(ع) نمونه عملي دستگيري از نيازمندان هستند و ما در کانون مساجد وظیفه سنگینی برعهده داریم و  باید در عمل این دوستی با اهل بیت(ع) را به جامعه نشان دهیم و با هدف ترویج سیره علوی و اهل بیتی این فرهنگ را گسترش دهیم.

پایان پیام/ 175