جشنواره قرآنی مدهامتان یکی از برنامه ها و رویدادهای موثر قرآنی با محوریت جایگاه مسجد است
جشنواره قرآني مدهامتان يکي از برنامه ها و رويدادهاي موثر قرآني با محوريت جايگاه مسجد است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز:

جشنواره قرآنی مدهامتان یکی از برنامه ها و رویدادهای موثر قرآنی با محوریت جایگاه مسجد است

حجت الاسلام ابراهيميان با اشاره به اهميت جايگاه جشنواره قرآني مدهامتان گفت: کشف و تقويت استعدادهاي قرآني در سطح مساجد مختلف از جمله شاخص هاي اين طرح قرآني است که با فرهنگ سازي منسجم و نقش کانون هاي فرهنگي هنري مساجد همراه است.
شناسه خبر : 48157 تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۲۸

حجت الاسلام علیرضا ابراهیمیان در گفت و گو با روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان یکی از برنامه ها و رویدادهای موثر قرآنی با محوریت جایگاه مسجد است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: کشف و تقویت استعدادهای قرآنی در سطح مساجد مختلف از جمله شاخص های این طرح قرآنی است که با فرهنگ سازی منسجم و نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد همراه است.

به گفته وی، بهره مندی از ظرفیت نهادهای فرهنگی و دیگر دستگاه ها در رشد و تقویت فعالیت های قرآنی اهمیت اساسی دارد و به نوبه خود می تواند در رشد پایگاه های قرآنی در سطح استان با مرکزیت مساجد موثر تلقی شود.

حجت الاسلام ابراهیمیان با بیان اینکه یکی از ارکان احیاء کارکردهای مساجد توجه به جایگاه قرآن است عنوان کرد: بنابر اعلام ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز تنوع رشته های مختلف جشنواره قرآنی مدهامتان با عناوین قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل و ... از شاخص های قابل تقدیر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: از دیگر ظرفیت های فرهنگی جشنواره قرآنی مدهامتان توجه به رشد ارزش های فرهنگی در قالب یک رقابت قرآنی است که این مطلب نیز متناسب با جایگاه این دوره از مسابقات قرآنی اهمیت اساسی دارد.