مسابقه طراحی پوستر «مسجد، کانون نشاط» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
مسابقه طراحی پوستر «مسجد، کانون نشاط» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

مسابقه طراحی پوستر «مسجد، کانون نشاط» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقه طراحی پوستر «مسجد، کانون نشاط» در استان داد.
شناسه خبر : 1271425 تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۲

«کریم لایقی اصل» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، با اشاره به اینکه مسابقه طراحی پوستر «مسجد، کانون نشاط»، از سری برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است، گفت: هدف از این مسابقه مشارکت هنرمندان در زمینه معرفی مساجد به عنوان پایگاه نشاط دینی و در اختیار گذاشتن آثار تولید شده به فعالین مسجدی برای معرفی برنامه‌های اوقات فراغت مسجد محله است.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد موضوع این مسابقه را «مسجد، کانون نشاط» (اوقات فراغت مسجدی) دانست و افزود: این مسابقه دارای بخش‌های مسجد محله و طرح ملی مسجد، کانون نشاط است.

 

وی خاطرنشان کرد: در بخش طراحی پوستر مسجد محله، به مؤلفه بومی بودن پوستر در انتخاب اجزای تصویری و شخصیت‌پردازی بومی امتیاز ویژه تعلق می‌گیرد.

 

لایقی اصل یادآور شد: در بخش ملی باید مؤلفه جامع بودن، استفاده از زبان عربی (زبان دوم) و تولید مختص مسابقه را دارا باشد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: پوستر حتماً باید در دو قالب JPG کم حجم و فایل اصلی (PSD) ارسال باشد و استفاده از آرم و نام کانون در پوستر الزامی است.

 

وی با بیان اینکه عنوان اصلی پوستر «مسجد، کانون نشاط» است که حتماً باید درج شود، افزود: هر نفر می‌تواند در مجموع چهار اثر در اندازه‌های ۷۰*۵۰ سانتیمتر ارسال کند و تایپوگرافی امتیاز ویژه دارد.

 

لایقی اصل بیان کرد: برای ارسال اثر، بعد از ورود به کاربری خود در سامانه bachehayemasjed.ir از فرم من هنرمندم، رشته هنرهای تجسمی، تخصص پوستر و جشنواره «مسجد کانون نشاط» اقدام شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد مهلت ارسال آثار را تا ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ دانست و گفت: جوایز بخش مسجد محله شامل ۶ هدیه یک میلیون تومانی برای ۶ نفر و یک هدیه ۲ میلیون تومانی برای یک نفر و در بخش ملی یک هدیه سه میلیون تومانی برای یک نفر و ۲ هدیه ۲ میلیون تومانی برای ۲ نفر است.

پایان پیام/ 82