رقابت جذاب بچه مسجدی های کانون امام رضا(ع) گراش در جام پرتاب دارت
رقابت جذاب بچه مسجدی های کانون امام رضا(ع) گراش در جام پرتاب دارت

رقابت جذاب بچه مسجدی های کانون امام رضا(ع) گراش در جام پرتاب دارت

مقتدری گفت: یک دوره مسابقه ورزشی پرتاب دارت همزمان با دهه کرامت ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) گراش برگزار شد.
شناسه خبر : 1271397 تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۴۰

علی اکبر مقتدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: به مناسبت دهه کرامت یک دوره مسابقه ورزشی جام پرتاب دارت ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) شهرستان گراش برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) گراش افزود: این رقابت ها در 2 بخش خواهران و برادران و با حضور پرشور مسجدی ها برگزار شد و در پایان نیز نفرات برتر با جوایزی همچون کمک هزینه سفر مشهد مقدس و... بدرقه شدند.

 

وی بیان کرد: در این رقابت ها و در بخش خواهران، خانم ها رازقی، شمسی و آیین افرزو و در بخش برادران نیز مقتدری، نظافت و مهرزاده به مقام برتر دست یافتند.

 

مقتدری خاطرنشان کرد: حدود یک صد نفر از مسجدی ها با حضور در رقابت های جام پرتاب دارت کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) شور و حال این برنامه را دوچندان کردند.

 

وی در پایان اظهار کرد: اجتماع بچه های مسجد در دورهمی های با نشاط و صمیمی، ایجاد روحیه صمیمیت میان مسجدی ها، شناسایی استعدادهای برتر ورزش دارت، گسترش و تقویت بازی های سالم در جامعه و... از اهداف برگزاری این مسابقات بوده است.

پایان پیام/ 691