شیروان به دست بوسی آمد/ شوق زائر شدن در میلاد امام مهربانی ها
شيروان به دست بوسي آمد/ شوق زائر شدن در ميلاد امام مهرباني ها
همزمان با سالروز میلاد شمس طوس؛

شیروان به دست بوسی آمد/ شوق زائر شدن در میلاد امام مهربانی ها

کاروان زير سايه خورشيد، امروز چهارشنبه 10 خردا ماه، همزمان با فرا رسيدن يازدهم ذي القعده، سالروز ميلاد سراسر نور و رحمت حضرت ثامن الحجج عليه السلام، وارد شهرستان شيروان شد و مورد استقبال دلباختگان آن امام همام قرار گرفت.
شناسه خبر : 48018 تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۴۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ پرچمداران حرم قدسی امام رضا علیه السلام، چهارشنبه 9 خرداد،  در روز میلاد سلطان طوس،  به شهرستان شیروان سفر کردند و سفیران مهربانی و کرامت رضوی در این شهرستان شدند و دلهای گره خورده به مهر امام رضا  علیه السلام را تا حرم امن آن امام همام پر دادند.

خدام رضوی در بدو ورود مورد استقبال مردم و مشتاقان قرار گرفتند و پس از آن به دیدار سالهای صبوری و سالخوردگی استوار مادر شهید "احیا شیرازی" رفتند و مقام شامخ آن شهید را ارج نهادند و با اهداء تبرکی حرم مطهر رضوی، دل این مادر بزرگوار را روانه حرم آقای مهربان ارض طوس کردند.

 

پس از این دیدار ارزشمند، خادمان بارگاه ملکوتی ثامن الامه علیه السلام برای تبرکی و تبریک به عاشقان آن حضرت به میان  بازار خانلق شیروان رفتند و عموم کسبه و مردم را به فیض زیارت در چهارشنبه ای بی نظیر رساندند.

 

حضور در جمع اهالی مسجد "مسلم بن عقیل علیه السلام" و بازدید از کارگاه ها و بخش های مختلف تولیدی این مسجد برنامه بعدی بود که فعالان آن زائر حرم رضوی شدند و در  روز میلاد تبرکی آن حرم را دریافت کردند.

بازار روز شیروان  و دیدار با کسبه و عموم  در این بازار، قرار بعدی بود که برای میزبانی از کاروان زیر سایه خورشید انتخاب شده بود.

 

حضور در جشن میلاد امام رضا علیه السلام ویژه سربازان  پادگان شهید هاشمی نژاد با حضور سردار سید محسن حسینی، فرمانده این پادگان هم می توان از برنامه های این روز و زائر شدن سربازان را می توان نام برد.

عصر نیز در ادامه برنامه ها، دیدار با خانواده شهید، دیدار با خانواده اهداء کننده عضو، بازدید از کارگاه تولیدی خواهران در روستای حسین آباد و شرکت در جشن مردمی زیر سایه خورشید این روستا و نیز همراهی با جشن محوری میلاد امام رضا علیه السلام در مسجد جامع را می توان در ادامه نام برد.

 

کاروان زیر سایه خورشید از روز پنج شنبه 4 خرداد ماه به استان خراسان شمالی سفر کردند و امرو ز در سالروز میلاد امام مهربانی ها پس از اتمام برنامه های تدارک دیده شده در شیروان، باب الرضا را ترک خواهند کرد و شانزدهمین دوره برگزاری این طرح پایان می یابد.

 

پایان/