میزبانی کانون های مساجد شهر کرمانشاه از خدام حرم حضرت معصومه(س)
میزبانی کانون های مساجد شهر کرمانشاه از خدام حرم حضرت معصومه(س)

میزبانی کانون های مساجد شهر کرمانشاه از خدام حرم حضرت معصومه(س)

اعضای کانون های مساجد شهر کرمانشاه با حضور در مسجد معتضدی میزبان خدام حرم حضرت معصومه(س)و پرچم متبرک حرم بودند.
شناسه خبر : 1271093 تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، بمناسبت دهه کرامت خدام حرم حضرت معصومه (س)  و کاروان سفیران کریمه به دعوت ستاد هماهنگی کانون مساجد کرمانشاه به کرمانشاه آمدند تا عطر حرم  فاطمه معصومه(س) در کرمانشاه پیچیده شود.

براساس این گزارش ، از مهمترین اهداف این کاروان را ایجاد فضای معنوی در اقصی استان ها، اشاعه فرهنگ ناب اهل بیت (ع) و بیان معرفت مردم نسبت به این خاندان پاک و مطهر خواند.

گفتنی است ،دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران ،عیادت از بیماران،شرکت در جشن ها ،حضور در مساجد و شهرک ها،حضور در شهرستان سنقر و اسلام آباد غرب،دیدار با امام جمعه است از برنامه های این کاروان بود که خادمان حرم با پرچم متبرک حرم حضرت معصومه (س) به استقبال ارادتمندان اهل بیت(ع) رفتند.

 

همچنین ،حضور خدام حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله در جمع بانوان خیر مشارکت کننده در بازسازی حرم های مطهر ائمه اطهار در کشور عراق، شرکت در جشن بزرگ میلاد حضرت معصومه سلام الله علیه و حضرت امام رضا علیه السلام با برنامه های متنوع و شاد
در مسکن مهر دولت آباد،حضور کاروان سفیران کریمه اهل بیت در ویژه برنامه جشن دهه کرامت کانون فرهنگی هنری سید احمد خمینی مسجدحضرت ابالفضل (ع) روستای قاقلستان واقع در بخش میان دربند از توابع شهرستان کرمانشاه از دیگر برنامه ها بود.

 

پایان پیام/ 712