رویداد سراسری "رویش" برگزار می شود
رويداد سراسري "رويش" برگزار مي شود
به عنوان رویداد مقدماتی طرح تابستانی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور؛

رویداد سراسری "رویش" برگزار می شود

رويداد سراسري "رويش" به عنوان رويداد مقدماتي طرح تابستاني کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور برگزار برگزار مي شود. کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مي توانند از تاريخ 17 خرداد 1402 با مراجعه به سامانه بچه هاي مسجد نسبت به معرفي و ثبت برنامه هاي تربيتي خود براي تابستان امسال اقدام و از مزاياي آن بهره مند گردند.
شناسه خبر : 48015 تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۴۵

به گزارش روابط عمومي  ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور، رویداد رویش به عنوان رویداد مقدماتی طرح تابستانی کانون های مساجد کشور، با هدف شناسایی و سازماندهی کانون های فرهنگی و هنری تربیت محور با همکاری معاونت فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی برگزار می گردد.

 

احیای رویکرد تربیت محوری در فعالیت های کانونهای فرهنگی و هنری مساجد، تبادل تجربیات بین کانونهای فرهنگی هنری تربیت محور مساجد، حمایت و تقویت کانونهای فرهنگی هنری تربیت محور مساجد و ایجاد انگیزه مضاعف در کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور در جهت برنامه ریزی مدون برای برنامه های مستمر تربیتی در طول سال از دیگر اهداف این جشنواره است.

 

منظور از کانون های تربیت محور، کانون هایی هستند که حداقل یک سال سابقه فعالیت تربیتی در مسجد (به طور پیوسته در طول سال) و برنامه ریزی جهت رشد حداکثری مخاطبان کودک و نوجوان مسجدی دارند. رویش تلاش می کند تا ضمن ترغیب و تشویق کانونهای تربیت محور در معرفی توانمندیهای خود در بستر رویداد برای ادامه مسیر در قالب طرح ملی رشدانه در فصول مختلف سال پشتیبان خوبی برای کانونهای مشارکت کننده باشد.

 

کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند از تاریخ 17 خرداد 1402 با مراجعه به سامانه بچه های مسجد نسبت به معرفی و ثبت برنامه های تربیتی خود برای تابستان سال 1402 اقدام و از مزایای آن بهره مند گردند.