رویکرد امیدآفرینی و ترویج نشاط در برنامه های دهه کرامت مشاهده شده است
رويکرد اميدآفريني و ترويج نشاط در برنامه هاي دهه کرامت مشاهده شده است
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد:

رویکرد امیدآفرینی و ترویج نشاط در برنامه های دهه کرامت مشاهده شده است

حجت الاسلام والمسلمين عرب انصاري گفت: محورهايي که از سوي ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور در حوزه نشاط آفريني و اميدآفريني و جهاد تبيين مطرح شده بود به خوبي در برنامه ها و جشنواره هاي اين دهه، جنبه عملياتي پيدا کردند.
شناسه خبر : 48003 تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۲۶

حجت الاسلام والمسلمین «محمد مهدی عرب انصاری» در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، با بیان اینکه ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور، اقدامات خوبی برای هم افزایی و هماهنگی میان دستگاه های مختلف و همراه کردن تشکل های مردمی در برگزاری جشن های این دهه انجام داده است، گفت: امسال شاهد تحول بزرگ و خوبی در برگزاری برنامه های دهه کرامت در ایران و سایر کشورها بودیم.

 

معاون حقوقی و مجلس و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: تلاش و پیگری جدی از سوی ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور برای مشارکت حداکثری مردم در برگزاری برنامه های این دهه صورت گرفت که با همراهی کامل مساجد، هیئت های مذهبی، کانون های فرهنگی هنری، پایگاه های مقاومت بسیج، آستان های مقدس و امامزادگان و سایر مراکز و نهادهای دینی و فرهنگی، مشارکت محقق شد.

 

وی گفت: محورهایی که از سوی ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور در حوزه نشاط آفرینی و امیدآفرینی و جهاد تبیین مطرح شده بود نیز به خوبی در جشن ها و مسابقات و جشنواره های این دهه جنبه عملیاتی پیدا کردند.

 

عرب انصاری گفت: برنامه های مرتبط با بزرگداشت روز دختر با محوریت تبیین جایگاه ارزشمند معنوی و علمی و اخلاقی حضرت فاطمه معصومه (س)، به خوبی در ایام دهه کرامت برگزار شدند که قطعا در معرفی کریمه اهل بیت (ع) به عنوان الگوی برتر و ممتاز به دختران موثر خواهد بود.

 

معاون حقوقی و مجلس و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان تاکید کرد: فعالیت های مرتبط با دهه کرامت باید پس از اتمام این دهه از سوی دبیرخانه مربوطه و دستگاه های عضو پیگیری شود و پیوند خوبی میان دستاوردهای دهه کرامت با سایر مناسبت های مذهبی ایجاد شود.