برگزاری جشن ولادت شمس الشموس در کانون باقر العلوم( ع) کرمانشاه
برگزاری جشن ولادت شمس الشموس در کانون باقر العلوم( ع) کرمانشاه

برگزاری جشن ولادت شمس الشموس در کانون باقر العلوم( ع) کرمانشاه

مرادی گفت: بمناسبت سالروز ولادت امام هشتم امام رضا(ع) جشن ولادت شمس الشموس در کانون باقر العلوم( ع) کرمانشاه با حضور جوانان عاشق به ائمه برگزار می شود.
شناسه خبر : 1270865 تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۲۸

خسرو مرادی در گفت و کو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ضمن تبریک بمناسبت سالروز ولادت حضرت رضا(ع)  و دهه کرامت ،گفت: کرامت در معنی لغوی به معنی سخاوت، جوانمردی و بخشندگی است و در مفاهیم انسانی و به مفهوم دینی کرامت به معنی بزرگواری است. براساس احادیث و توصیه های موجود از بزرگان دین اسلام کرامت (بزرگواری) اصل مهمی به شمار می رود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باقر العلوم( ع) کرمانشاه افزود: ماهذی القعده یکی از ماه های بسیار پرفضیلت است که مصادف شده با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و شمس الشموس آقا علی بن موسی الرضا(ع) ، ایشان امام بزرگواری است که ما ایرانیان افتخار معنوی و عظیم وجود بارگاه ملکوتی و قدسی ایشان در کشورمان داریم.

 

وی خاطر نشان کرد:زندگی پرمهر امام رضا(ع) و احادیث نورانی ایشان، همواره راهگشا و چراغ راه رهپویان حقیقت بخصوص جوانان و نوجوانان دانش آموز است.

 

خسروی با اشاره به برگزاری جشن ولادت شمس الشموس تصریح کرد:مراسم جشن ولادت امام رضا در شهرک  الهیه، میدان شاهد، کوی سلمان فارسی حسینیه نورالزهراء(س) با سخنرانی شیخ احمد حیدریو با نوای حاج وحید کرمی ،کربلایی سید اسماعیل عزیزی و کربلایی مهدی سیاه کمری فردا چهارشنبه ۱۰ خرداد از ساعت ۲۱ با حضور ارادتمندان و عاشقان این امام رئوف برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/ 712