مسابقه ملی کتابخوانی «شکوه رضوان» برگزار می‌شود
مسابقه ملی کتابخوانی «شکوه رضوان» برگزار می‌شود

مسابقه ملی کتابخوانی «شکوه رضوان» برگزار می‌شود

مسابقه ملی کتابخوانی «شکوه رضوان» به مناسبت دهه کرامت ویژه برای رده های سنی بزرگسال، نوجوان و کودک و به همت کانون فرهنگی هنری شهید روحی برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 1270736 تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۳۸

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و ایام ولادت باسعادت امام رضا(ع) مسابقه کتابخوانی «شکوه رضوان» با محور کتاب های «در پرتو خورشید»، «دورتاب» و «سرزمین بی هیس هیس» برای رده های سنی بزرگسال، نوجوان و کودک برگزار می شود.

 

علی اکبر روحی گل‌خطمی، مدیر مؤسسه و کانون فرهنگی هنری شهید روحی رمشهدمقدس در این باره گفت: هم‌زمان با دهه کرامت مسابقه کتابخوانی «شکوه رضوان» با همکاری آستان قدس رضوی به صورت کشوری برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: این مسابقه فرهنگی با محوریت کتاب های «در پرتو خورشید»، «دورتاب» و «سرزمین بی هیس هیس» برای رده های سنی بزرگسال، نوجوان و کودک در نظر گرفته شده است و علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند در ایام دهه کرامت به سایت www.mketab.ir مراجعه کنند.

 

روحی در ادامه بیان کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی «شکوه رضوان» تا پایان تیرماه ادامه دارد و برای برگزیدگان جوایزی همچون اسکان در زائرسرای رضوی، تابلو فرش متبرک، نگین انگشتری متبرک و صدها محصول فرهنگی و متبرک و معنوی دیگر در نظر گرفته شده است.

 

 

پایان پیام/ 9