دهه کرامت و میزبانی از کتابت حدیث قدسی سلسله الذهب در کانون زینبیه نکا
دهه کرامت و میزبانی از کتابت حدیث قدسی سلسله الذهب در کانون زینبیه نکا

دهه کرامت و میزبانی از کتابت حدیث قدسی سلسله الذهب در کانون زینبیه نکا

باقری از مشق عشق و کتابت حدیث قدسی سلسله الذهب در کانون زینبیه نکا خبر داد و گفت: این مشق عشق، رخداد فرهنگی و معنوی بزرگی است که افتخار میزبانی از هنرمندان و خوشنویسان قسمت کانون زینبیه نکا شده است.
شناسه خبر : 1269388 تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۲

محمدعلی باقری- مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: مشق عشق و کتابت حدیث قدسی سلسله الذهب در کانون زینبیه نکا در دهه کرامت، با همکاری شورای هیات مذهبی، انجمن خوشنویسان شعبه نکا، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا، بعد از نماز مغرب و عشا دوشنبه 8خرداد ماه در زینبیه نکا برگزار می شود.

 

وی افزود: افتخار میزبانی از کتابت حدیث قدسی سلسله الذهب قسمت کانون زینبیه نکا شده است و این برنامه معنوی با سخنرانی حجت الاسلام اکبری مسوول نمایندگی ولی فقیه در سگاه نکا و مداحی روح الله مهدیان برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا گفت: فراهم شدن اسباب انس و آشنایی با معارف اهل بیتی، رشد و تقویت هنر دینی و متعهد، ارائه جذاب و تاثیرگذار احادیث در قالب هنر، تولید آثار فاخر با بهره مندی از هنر خوشنویسی و تقویت پیوند عاطفی و قلبی هنرمندان با کتاب سلسله الذهب را از اهداف برگزاری همایش کتابت قرآن کریم برشمرد.

 

باقری اظهار کرد: احادیث و به خصوص حدیث قدسی سلسله الذهب همچون قرآن کتاب دستورالعمل زندگی در همه عصرها و نسل هاست و باید در این راستا و نهادینه کردن این کتاب در بین نسل جدید تلاش شود.

 

وی به نقش مهم مساجد و کانون های فرهنگی هنری در توسعه برنامه های دهه کرامت اشاره کرد و یادآور شد: همه ظرفیت های کشور باید برای توسعه برنامه های این دهه به کار گرفته شوند و ما هم از این فرصت استفاده می کنیم.

پایان پیام/ 175