مستند باغ شهید تازه ترین فعالیت کانون منتظران مهدی (عج) جیرفت
مستند باغ شهید تازه ترین فعالیت کانون منتظران مهدی (عج) جیرفت

مستند باغ شهید تازه ترین فعالیت کانون منتظران مهدی (عج) جیرفت

اکبر عباس پور با اشاره به تازه ترین فعالیت کانون منتظران مهدی (عج)، گفت: به تازگی مستند باغ شهید، روایتی از شهدا و ظرفیت های روستای باغباغوئیه را ساختیم.
شناسه خبر : 1269368 تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۰۰

اکبر عباس پور در گفت و گو با خبرنگار، خبرگزاری شبستان با اشاره به تازه ترین فعالیت کانون منتظران مهدی (عج)، گفت: به تازگی مستند باغ شهید، روایتی از شهدا و ظرفیت های روستای باغباغوئیه را ساختیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی (عج) جیرفت افزود: این مستند در شب شعر و خاطره گویی که به مناسبت آزادسازی خرمشهر برگزار شد، اکران شد.
وی با اشاره به این که روستای باغباغوئیه بیش از ۲ هزار نفر جمعیت دارد، ابراز کرد: ۲۴ نفر از شهدای دفاع مقدس از این جوانان غیور این روستا هستند که در این مستند به این شهدا اشاره شد.
عباس پور اظهار کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که در این مستند به آن پرداخته شده ظرفیت های روستا همچون محصولات کشاورزی آن بود.
مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی (عج) جیرفت ادامه داد: مستند باغ شهید در مدت ۳ روز با همت بچه مسجدی های کانون تولید شد تا در این شب شعر و خاطره گویی اکران شود.
وی عنوان کرد: هدف از تولید این اثر هنری معرفی شهدا و همچنین ظرفیت های روستا به مهمانان شب شعر و خاطره گویی بود که از راه های دور و نزدیک به روستای ما آمدند.

پایان پیام/ 586