طرح مسجد محله کرامت اجرا می شود
طرح مسجد محله کرامت اجرا می شود

طرح مسجد محله کرامت اجرا می شود

مجید خوبی زاده از اجرای طرح مسجد محله کرامت، خبر داد و گفت: هشتم ذی القعده به نام مساجد امیدآفرین، پایگاه انتظار و اتحاد نامگذاری شده است و در این شب از دهه کرامت، ویژه برنامه شب نشینی با نشاط و کریمانه در مسجد محله برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 1269288 تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۱۸

مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از اجرای طرح مسجد محله کرامت، خبر داد و گفت: هشتم ذی القعده به نام مساجد امیدآفرین، پایگاه انتظار و اتحاد نامگذاری شده است و در این شب از دهه کرامت، ویژه برنامه شب نشینی با نشاط و کریمانه در مسجد محله برگزار می‌شود.

 


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: ۸ ذالقعده در روز شمار دهه کرامت متعلق به مساجد است بنابراین از همه مردم و اهالی محله دعوت می‌شود تا با اعضای خانواده چند ساعتی مهمان خانه خدا باشند و پس از نماز مغرب و عشاء مهمان کرامت یکدیگر شوند.

 


وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح مسجد محله کرامت، هر فردی در حد بضاعت خود از سایرین پذیرایی کند تا در یک دورهمی ساده و پر نشاط معنوی خاطره خوشی از دهه کرامت را در مسجد تجربه کنید.

 


خوبی زاده با بیان این مطلب که این شب نشینی با محوریت بزرگان محله و روحانی مسجد برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این شب نشینی پس از احوال پرسی، مهمانان خود را معرفی کنند تا علاوه بر آشنایی بیشتر اهالی محله با یکدیگر، این مهم موجب تقویت پیوندهای اجتماعی میان اهالی محله شود.

 


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان تصریح کرد:اهداف اصلی طرح مسجد محله کرامت، توسعه پیوندهای اجتماعی با محوریت مساجد محل و ایجاد عنصر بیش از پیش مردم با همدیگر و رونق بیش از پیش مساجد با ارائه الگوهای جدید فرهنگ مسجد محوری است.

پایان پیام/ 586