آمادگی برای توسعه کانون های مساجد در جنوب فارس/ تابستان فرصتی برای جذب کودکان و نوجوانان به سمت مساجد
آمادگی برای توسعه کانون های مساجد در جنوب فارس/ تابستان فرصتی برای جذب کودکان و نوجوانان به سمت مساجد

آمادگی برای توسعه کانون های مساجد در جنوب فارس/ تابستان فرصتی برای جذب کودکان و نوجوانان به سمت مساجد

اخوت از آمادگی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس به منظور توسعه کانون ها در نقاط شهری و روستایی این نقطه از استان خبر داد.
شناسه خبر : 1269163 تاریخ انتشار : ۶ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدابراهیم اخوت در دیدار امام جمعه شهرستان مهر با تبریک دهه کرامت و بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) گفت: وجود امامزادگان در گوشه گوشه استان به ویژه جنوب فارس موجب انس مردم با این شخصیت های معنوی شده به نحوی که تاسی از وجود ستارگان آسمان امامت و ولایت معنویت خاصی را در این منطقه به ارمغان آورده است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های متنوع با محوریت مساجد در دهه کرامت، افزود: همراهی و همیاری بچه های مسجد سبب شده برنامه های دهه کرامت به زیبایی هر چه تمام تر در جنوب فارس برگزار شود.

 

وی در بخش دیگری از این دیدار فصل تابستان را فرصتی مناسب برای جذب کودکان و نوجوانان به سمت مساجد برشمرد و اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با برنامه ریزی های مدون و متنوع، زمینه را برای جذب کودکان و نوجوانان فراهم کنند.

 

اخوت با اشاره به لزوم توسعه و تجهیز مساجد به کانون های فرهنگی هنری در شهرستان مهر، عنوان کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس آمادگی دارد در راستای توسعه فعالیت های فرهنگی زمینه ایجاد کانون های فرهنگی هنری را در این شهرستان فراهم کند.

 

وی همچنین با تاکید بر اینکه محوریت فعالیت های فرهنگی هنری مساجد ائمه جماعات هستند، از تلاش امام جمعه مهر و روحانیون این شهرستان در پیشبرد اهداف فرهنگی شهرستان با عنوان فرماندهان جنگ نرم تقدیر کرد.

 

امام جمعه مهر نیز در این دیدار در خصوص فعالیت های کانون های مساجد و مسائل فرهنگی شهرستان مطالبی ارائه داد.

 

حجت الاسلام سفار همچنین مُهر از جمله محروم ترین شهرهای فارس عنوان کرد و خواستار تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرها و روستاهای این شهرستان شد.

 

پایان پیام/ 691