تمدید مهلت شرکت در هفدهمین جشنواره «آسمان هشتم» تا پایان خرداد
تمدید مهلت شرکت در هفدهمین جشنواره «آسمان هشتم» تا پایان خرداد

تمدید مهلت شرکت در هفدهمین جشنواره «آسمان هشتم» تا پایان خرداد

مهلت ارسال اثر به هفدهمین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی«آسمان هشتم» تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۲ مهلت تمدید شد.
شناسه خبر : 1269100 تاریخ انتشار : ۶ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۱۲

«محمد زاکری» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به تمدید مهلت ارسال اثر به هفدهمین جشنواره فرهنگی، هنری، ورزشی «آسمان هشتم» که به همت کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی شهرستان میناب استان هرمزگان برگزار می شود، اظهار کرد: پیش از این مهلت ارسال اثر به این جشنواره تا ۲۰ اردیبهشت اعلام شده بود که به دنبال استقبال مخاطبان تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) بیان کرد: این جشنواره در رشته های فرهنگی و هنری شامل کتابخوانی رضوی، نقاشی رضوی، کلیپ رضوی، سرود رضوی، تئاتر رضوی، قصه گویی رضوی، سفره نامه نویسی است و در رشته های ورزشی این جشنواره نیز شامل فوتسال، دومیدانی، تنیس روی میز، تیراندازی با تفنگ بادی و بازی بومی محلی هووا می شود.

 

 

 

 

زاکری افزود: علاقه مندان برای ثبت نام و دریافت شیوه نامه مسابقات می توانند از طریق پیام رسان های ایتا، روبیکا،سروش ارتباط برقرار کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: هفدهمین جشنواره فرهنگی، هنری، ورزشی «آسمان هشتم» با هدف تحکیم مبانی اسلامی ترویج فرهنگ و سیره رضوی، مقابله با نقشه ‌های شوم دشمنان، نشر و ترویج شعائر دینی و پاسداری از ارزش‌های اسلام برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/ 40