قدردانی معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد کانون های مساجد کشور از عملکرد استان خراسان شمالی
قدرداني معاون پشتيباني و توسعه منابع ستاد کانون هاي مساجد کشور از عملکرد استان خراسان شمالي

قدردانی معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد کانون های مساجد کشور از عملکرد استان خراسان شمالی

الله ويردي زاده، در جلسه مجازي معاونت پشتيباني و توسعه منابع ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد کشور با کارشناسان مسئول اين حوزه در ستاد هاي استاني، از عملکرد جذب اعتبار ريالي به نفع کانون هاي برخي استان ها از جمله استان خراسان شمالي تقدير کرد.
شناسه خبر : 47659 تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۲۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ «مهدی الله ویردی زاده»، معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در این جلسه مجازی که امروز چهارشنبه سوم خرداد ماه به صورت مجازی و در فضای اسکای روم فهما برگزار شد، به اولویت های این معاونت اشاره کرد و تلاش برای اصول جذب بودجه به صورت منطقی و قانونی را مورد توجه قرار دادو تبیین آن را از کارشناسان خواستار شد.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا جذب بودجه و دریافت پول به حساب مستقیم این ستاد وازیر و در این رابطه نقش موسسات ثالث  به صفر نزدیک شود.

الله وردی زاده، در ادامه مطلب فوق از عملکرد و تلاش  برخی استان ها از جمله استان "خراسان شمالی" که در تحقق موضوع فوق پیش قدم بودند، قدردانی کرد و اظهار داشت: البته این موضوع وظایف کاری کارشناسن مسئول حوزه مالی و اداری در استان ها  را به صورت تصاعدی افزایش می دهد اما همین مسئله سبب می شود تا جایگاه و  مسئولیت واقعی این حوزه عینیت پیدا کند و این همان جایگاهیست که باید به آن می رسیدیم.

در این جلسه مدیران حوزه های مختلف این معاونت اولویت کاری را مطرح و تشریح کردند  و مسایل و سوالات را پاسخ گفتند.

 

پایان/