تقدیر دادگستری استان البرز از ستاد فهما برای برپایی طرح هر مسجد یک حقوقدان
تقدير دادگستري استان البرز از ستاد فهما براي برپايي طرح هر مسجد يک حقوقدان

تقدیر دادگستری استان البرز از ستاد فهما برای برپایی طرح هر مسجد یک حقوقدان

حجت الاسلام شکري با اشاره به اهميت همراهي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد البرز در جريان برنامه ها و طرح هاي استاني گفت: دادگستري استان البرز از ستاد فهما اين استان به منظور برپايي طرح هر مسجد يک حقوقدان قدرداني کرد.
شناسه خبر : 47606 تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۱۵

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» با اشاره به اهمیت همراهی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در جریان برنامه ها و طرح های استانی گفت: دادگستری استان البرز از ستاد فهما این استان به منظور برپایی طرح هر مسجد یک حقوقدان قدردانی کرد. 

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: طرح هر مسجد یک حقوقدان یکی از طرح های استانی بود که طی ۲ سال گذشته با اهتمام کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در قالب ارائه خدمات مشاوره و حقوقی به صورت رایگان در مساجد برگزار شد.

 

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و متوقف شدن طرح هر مسجد یک حقوقدان  توضیح داد: انتظار می رود با پایان یافتن موج جدید کرونا و عادی شدن شرائط شاهد برپایی دوباره این طرح در مساجد استان البرز باشیم. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز تصریح کرد: به منظور تلاش های صورت گرفته از طرف ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، دادگستری استان البرز در قالب یک تقدیرنامه از اهتمام های صورت گرفته در این خصوص قدردانی به عمل آورد.