رقابت بانوان مسجدی با برگزاری مسابقه دارت در کانون «امام رضا(ع)» گراش
رقابت بانوان مسجدی با برگزاری مسابقه دارت در کانون «امام رضا(ع)» گراش

رقابت بانوان مسجدی با برگزاری مسابقه دارت در کانون «امام رضا(ع)» گراش

مقتدری گفت: یک دوره مسابقه ‌«پرتاب دارت» ویژه بانوان مسجدی در کانون فرهنگی هنری ‌«امام رضا(ع)» شهرستان گراش برگزار می شود.
شناسه خبر : 1268579 تاریخ انتشار : ۲ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۴۶

علی اکبر مقتدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: یک دوره مسابقه دارت ویژه بانوان مسجدی در کانون فرهنگی هنری «امام رضا(ع)» شهرستان گراش همزمان با هفته کرامت برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا(ع)» شهرستان گراش افزود: این برنامه از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه چهارم خرداد در این کانون فرهنگی هنری واقع در مسجد علی بن ابی طالب(ع) برگزار می شود.

 

وی به اهداف برگزاری مسابقه ورزشی پرتاب دارت اشاره کرد و اظهارداشت: این مسابقه با هدف نشاط و سرگرمی میان بچه های مسجد و ایجاد روحی شادابی و سرزندگی برگزار می شود.

 

مقتدری عنوان کرد: کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز ارزنده دیگر از هدایای است که به نفرات برتر مسابقه دارت در کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) تدارک دیده شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا(ع)» گراش فعالیت های ورزشی را موجب تقویت روحیه جمعی و شادابی میان بچه های مسجد عنوان کرد که همواره در کنار تذکیه نفس مورد تاکید بزرگان دین واقع شده است.

 

وی عنوان کرد: این برنامه ها در کنار سایر فعالیت های دینی و مذهبی از اولویت های این کانون فرهنگی هنری بوده و موجب جذب نوجوانان و نونهالان به سمت مسجد می شود.

پایان پیام/ 691