برگزاری گردهمایی دختران حاج قاسم با حضور خادمان آستان رضوی در کرمانشاه
برگزاری گردهمایی دختران حاج قاسم با حضور خادمان آستان رضوی در کرمانشاه

برگزاری گردهمایی دختران حاج قاسم با حضور خادمان آستان رضوی در کرمانشاه

مقدسی گفت: بمناسبت آغاز دهه کرامت جشن میلاد حضرت معصومه ( س) و گردهمایی دختران حاج قاسم با حضور خادمان آستان رضوی و پرچم بارگاه حضرت رضا( ع)در کرمانشاه برگزار می شود.
شناسه خبر : 1268213 تاریخ انتشار : ۱ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۲:۰۱

میثم مقدسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن دهه کرامت و حضور خادمان رضوی در استان کرمانشاه ،گفت:چند سالی است این کانون برنامه جشن میلاد امام رضا(ع) وحضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت در ایام دهه کرامت برگزار کند ولی امسال تصمیم گرفتیم این برنامه را رساتر و با شکوهتر با این عنوان گردهمایی دختران حاج قاسم برگزار کنیم.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری محبان شاهزاده علی اکبر (ع) کرمانشاه افزود: با توجه به اهمیت اینکه عنوان برنامه را گردهمایی دختران حاج قاسم گذاشتیم این است که با توجه به شرایط اخیر جامعه و بی حجاب های که در جامعه شکل گرفته ما  اسم دختران حاج قاسم را انتخاب کردیم  و از همه قشری و عموم مردم شهر دعوت می‌کنیم که در این مراسم  که امروز دوشنبه ۱ خرداد ماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ واقع در میدان غدیر ابتدای خیابان سید جمال الدین اسدآبادی مجتمع شهید آوینی تالار غدیر برگزار می شود شرکت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه در این جشن هر سه گروه از خادمان آستان حضرت رضا (ع) به همراه پرچم متبرک حضور دارند،خاطر نشان کرد:دراین جشن برنامه های متنوعی همچون سخنرانی،شعرخوانی، تلاوت قرآن توسط قاری ممتاز کشور سید محسن موسوی یکتا ، با نوای و مداحی خادم آستان رضوی استاد حاج محمد گلاب گیر ،کربلایی میثم مقدسی و کربلایی سجاد عزیزی همراه با قرعه‌کشی کمک‌هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس برگزار می شود.

 

مقدسی اظهار کرد: این مراسم با همکاری کانون فرهنگی و هیئت محبان شاهزاده علی اکبری کرمانشاه ،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ،بنیاد دعبل خزاعی استان کرمانشاه  و حوزه حضرت فاطمه سلام الله علیها در تالار شهید آوینی برگزار خواهد شد.

 

 مدیر کانون فرهنگی هنری محبان شاهزاده علی اکبر(ع) کرمانشاه افزود: تمامی برنامه این جشن همچون انتظامات، عکاس ،شاعر، سخنران به دست دختران حاج قاسم  انجام خواهد شد و امیدواریم بتوانیم برنامه باشکوه و عظیمی را برگزار کنیم.

 

وی در پایان گفت:یکی از مهیج ترین برنامه قرعه کشی برای شرکت‌کنندگان است که هنگام ورود برگه های مشخصات خود را درون صندوق خواهند انداخت و در پایان مراسم توسط خادمین رضوی قرعه کشی انجام و به ۵ نفر منتخب کمک هزینه  ۵ میلیون ریالی اهدا و نائب الزیاره خواهند شد.

 

 

 

پایان پیام/ 712