کتابت رضوی و مشق عشق از سلسله احادیث امام رضایی در کانون زینبیه نکا
کتابت رضوی و مشق عشق از سلسله احادیث امام رضایی در کانون زینبیه نکا

کتابت رضوی و مشق عشق از سلسله احادیث امام رضایی در کانون زینبیه نکا

باقری از اجرای برنامه مهم کتابت رضوی در دهه کرامت به همت کانون زینبیه نکا خبر داد و گفت: کتابت رضوی و مشق عشق از سلسله احادیث امام رضایی در کانون زینبیه نکا با هدف بصیرت افزایی برگزار می شود.
شناسه خبر : 1268098 تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۲

محمدعلی باقری- مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: دهه کرامت دهه بزرگ و نیکویی برای افزایش بصیرت و معرفت است و باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم.

 

وی افزود: دهه کرامت همانطور که از نامش مشخص است، دهه ای پر از کرامت است و از ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) تا میلاد با سعادت امام رضا(ع) نامگذاری شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا یادآور شد: در این راستا ویژه ‌برنامه های روز ولادت کریمه اهل بیت(س) و امام رضا(ع)، جلسات و نشست های بصیرتی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدذار با خانواده شهدا و.. برگزار می شو تا در جهت تبیین این دهه تلاش شود.

 

باقری از اجرای برنامه مهم کتابت رضوی در دهه کرامت به همت کانون زینبیه نکا به عنوان برنامه مهم و محوری خبر داد و گفت: کتابت رضوی و مشق عشق از سلسله احادیث امام رضایی در کانون زینبیه نکا با هدف بصیرت افزایی برگزار می شود.

 

وی افزود: بالا بردن ارتقای سطح معنوی خانواده‌های هدف، تشویق و تهییج مخاطبان در یادگیری‌های هدفمند و بکارگیری آموزه‌های معنوی و دینی و ارزشی و فرهنگ اهل بیتی از مهمترین اهداف برنامه های ما در طول سال و به خصوص در دهه کرامت امسال است.

پایان پیام/ 175