نشست های فرهنگی و کارشناسانه ویژه ارتقاء کانون های مساجد فاروج آغاز شد
نشست هاي فرهنگي و کارشناسانه ويژه ارتقاء کانون هاي مساجد فاروج آغاز شد
با آغاز اقدامات جدید حوزه ساماندهی کانون های مساجد خراسان شمالی؛

نشست های فرهنگی و کارشناسانه ویژه ارتقاء کانون های مساجد فاروج آغاز شد

نمايندگان ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد خراسان شمالي با هدف ارتقاء فعاليت هاي فرهنگي در مساجد، از دوکانون "سردار شهيد حاج قاسم سليماني" و "فاطميون" شهرستان فاروج بازديد کردند.
شناسه خبر : 47288 تاریخ انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۲:۴۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ فعالیت های جدید حوزه ساماندهی و شبکه سازی  کانون های مساجد خراسان شمالی با هدف ارتقاء عملکرد و تبیین نقش اثرگذار کانون ها در شهرستان فاروج آغاز شد و بر این اساس و طبق برنامه از دو کانون این شهرستان بازدید شد و نشستی فرهنگی با فعالان این دو کانون برگزار شد.

 

"امین درتومی"، کارشناس مسئول ساماندهی و شبکه سازی و  "امین عاملی پور" کارشناس این حوزه، ابتدا در کانون «فاطمیون» حوزه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها  فاروج حاضر شدند و از اقدامات این کانون به ویژه کتابخانه آن، بازدید کردند.

 

پس از آن نیز با هدف ارزیابی فعالیت ها و بررسی گزینه هایی برای انتخاب مدیر جدید کانون "سردار شهید حاج قاسم سلیمانی" در محل این کانون حضور یافتند و طی نشستی راهکارهای ارتقاء فعالیت های آن  را همراه با تنی چند از فعالان بررسی کردند و به گفتگو در این زمینه پرداختند.

 

در این سفر نیم روزی، دیدار با امام جمعه فاروج و نشست فرهنگی با حجت الاسلام و المسلمین نوروزی با موضوع کانون های مساجد نیز پیش از بازدید ها صورت گرفت.

 

پایان/