طرح انتظار یار محبوب اجرا می شود
طرح انتظار یار محبوب اجرا می شود

طرح انتظار یار محبوب اجرا می شود

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی با اشاره به این که از هم اکنون در حال برنامه ریزی برای اوقات فراغت تابستانی نوجوانان و جوانان هستیم. گفت: انتظار یار محبوب عنوان طرح فرهنگی ورزشی است که با رویکرد ترویج معارف نماز و انتظار فرج امام زمان (عج) برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 1266870 تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۲۲

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی در گفت و گو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به این که از هم اکنون در حال برنامه ریزی برای اوقات فراغت تابستانی نوجوانان و جوانان هستیم. گفت: انتظار یار محبوب عنوان طرح فرهنگی ورزشی است که با رویکرد ترویج معارف نماز و انتظار فرج امام زمان (عج) برگزار می‌شود.
مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان افزود: این طرح ویژه پسران ۱۲ تا ۱۸ سال است که از تیرماه سال جاری آغاز و شهریور ماه به پایان می رسد.
وی بیان کرد: نوجوانان و جوانان برای شرکت در این دوره تخصصی باید در آزمون احادیث نماز و سیره امام زمان (عج) که پایان اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، شرکت کنند.
حجت الاسلام سعیدی اظهار کرد: طرح انتظار یار محبوب دو هفته یکبار همراه با مسابقات فوتسال لیگ برتر انتظار برگزار می‌شود و در پایان مسابقات جوایز نقدی و غیر نقدی مثل اقلام فرهنگی و ورزشی به نفرات برتر اهدا می شود.
مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان عنوان کرد: ممتازین طرح انتظار یار محبوب پایان طرح به اردوی برون شهری  اعزام می شوند.
وی خاطرنشان کرد: امروز متاسفانه نوجوانان و جوانان بیشترین زمان ممکن اوقات فراغت خود را صرفه حضور در فضای مجازی می کنند ما سعی داریم با اجرای طرح های تشویقی نوجوانان و جوانان را جذب مسجد کنیم و ضمن غنی سازی اوقات فراغت بر روی تربیت دینی آنها  کار کنیم.

پایان پیام/ 586