اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در خط مقدم خدمات رسانی به محرومان جامعه هستند
اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در خط مقدم خدمات رسانی به محرومان جامعه هستند

اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در خط مقدم خدمات رسانی به محرومان جامعه هستند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشت گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم به ویژه محرومان در شهرستان باشت هستند.
شناسه خبر : 1266352 تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۱:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، پرویز مددی امروز در  جمع تعدادی از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان باشت با اشاره به فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در این شهرستان، اظهار داشت: در شهرستان باشت کانون‌های فرهنگی و هنری بسیاری در مساجد در حال فعالیت هستند.

 

وی با بیان اینکه این کانون‌های فرهنگی و هنری زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت فعالیت می‌کنند، افزود: نیمی از کانون‌ها در سطح شهر و نیمی در سطح روستاها هستند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان در حوزه‌های مذهبی، آموزشی، فرهنگی، هنری و تربیتی به اقشار مختلف به ویژه نسل نوجوان و جوان خدمت‌رسانی می‌کنند.

 

مددی عنوان کرد: در جلسه‌ای مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری شهرستان به عنوان رابطان زکات در روستاها معرفی شدند تا زکات کشاورزان را براساس اندازه‌ای که واجب شده جمع‌آوری و با هماهنگی با کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) به مستمندان همان روستا اعطا شود.

 

وی تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم به ویژه محرومان در شهرستان باشت هستند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت نقش کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در جذب نوجوانان و جوانان به مسجد و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان را نقشی مهم عنوان کرد.

پایان پیام/ 82