اکران مستند کتابخانه فاطمه ها در نمایشگاه کتاب تهران
اکران مستند کتابخانه فاطمه ها در نمایشگاه کتاب تهران

اکران مستند کتابخانه فاطمه ها در نمایشگاه کتاب تهران

اسماعیل نیک نفس گفت: مستند کتابخانه فاطمه ها به سفارش ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور توسط تیم مستند ساز کانون فرهنگی هنری مصباح ساخته شد تا در نمایشگاه کتاب تهران اکران شود.
شناسه خبر : 1266011 تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۰:۳۳

اسماعیل نیک نفس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از ساخت مستند کتابخانه فاطمه ها خبر داد و گفت: کتابخانه کانون فرهنگی هنری فاطمه ها یکی از کتابخانه های روستایی است که توانسته با طرح و ایده های جذاب به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در منطقه کمک کند.

 


کارگردان تیم مستند ساز کانون فرهنگی هنری مصباح جیرفت ابراز کرد: این مستند به سفارش ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور توسط تیم مستند ساز کانون فرهنگی هنری مصباح ساخته شد تا در نمایشگاه کتاب تهران اکران شود و همچنین مستند کتابخانه فاطمه ها قرار است همزمان با افتتاح نمایشگاه کتاب تهران از شبکه های صدا و سیما نیز پخش شود.

 


وی بیان کرد: سعی کردیم در مستند ۶ دقیقه ای کتابخانه فاطمه ها در کنار معرفی فعالیت های فرهنگی این کتابخانه در عرصه ترویج کتاب و کتابخوانی به فعالیت های کانون فرهنگی هنری فاطمه ها نیز گذری داشته باشیم.

 


نیک نفس اظهار کرد: تیم مستند ساز کانون فرهنگی هنری مصباح یک روز جهت تهیه گزارش از کتابخانه فاطمه ها در روستای دهکهان حضور یافت و با مردم روستا نیز در خصوص تاثیر فعالیت های این کتابخانه گفتگو کرد.

 

 

کارگردان تیم مستند ساز کانون فرهنگی هنری مصباح جیرفت ادامه داد: خوشبختانه پس از گذشت سه روز کار گروهی امروز موفق شدیم با اتمام کار تدوین مستند فاطمه ها، این مستند را تحویل ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور دهد.

 

 

وی عنوان کرد: مجید حاجبی تصویر بردار و تدوین گر و علی عبدی نسب تصویر بردار هوایی در تولید این اثر هنری با ما همکاری کردند.
نیک نفس از رویکرد فعالیت های کانون مصباح در بدو تاسیس را انجام برنامه های هنری و تربیت هنرمندان متعهد مسجدی برشمرد و گفت: خوشبختانه نوجوانان دیروز و جوانان امروز عضو این کانون فرهنگی هنری با شرکت در دوره های آموزش مبتدی و حرفه ای تولید مستند، فیلم کوتاه و موشن گرافیک تبدیل به هنرمندان مسجدی شده اند که در برخی از جشنواره ها تولیدات آنها حائز رتبه شده است.

پایان پیام/ 586