کانون های فرهنگی و هنری مساجد نقش موثری در معرفی مسجد دارند
کانون های فرهنگی و هنری مساجد نقش موثری در معرفی مسجد دارند

کانون های فرهنگی و هنری مساجد نقش موثری در معرفی مسجد دارند

اکبرزاده گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد نقش موثری در معرفی مسجد دارند که باید مورد توجه قرار گیرند.
شناسه خبر : 1264509 تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی،  محسن رضایی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان آذربایجان غربی و رییس ستاد فهمای استان در دیدار  با محمد اکبرزاده، فرماندار شهرستان پلدشت گفت:  در حال حاضر 10 کانون فرهنگی و هنری در مساجد این شهرستان در حال فعالیت هستند که هدف ما احیای کارکردهای این کانون ها بیشتر در حوزه نوجوانان و جوانان است.

وی ادامه داد:  متاسفانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد از لحاظ امکانات بسیار ناچیز هستند و اگر حمایت های لازم شود مسلما از لحاظ کمی و کیفی کارکردهای بهتری ارائه خواهند کرد.

محمد اکبرزاده، فرماندار شهرستان پلدشت نیز در ادامه گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد نقش موثری در معرفی مسجد دارند که باید مورد توجه قرار گیرند.

وی افزود: فرمانداری این شهرستان قول مساعد و همکاری را در راستای اجرای برنامه های فرهنگی هنری کانون های مساجد به این حوزه می دهد.

 

گفتنی است؛ این دیدار که با همراهی علی اکبر منصوری  رئیس اداره ارشاد پلدشت بود از حمایت های فرماندار پلدشت ورئیس اداره ارشاد این شهرستان در اجرای برنامه های فرهنگی هنری این شهرستان با اهدا لوح و تابلو فرش تجلیل بعمل آمد.

پایان پیام/ 566