آغاز دیدارهای مردمی شهردار منطقه ۲۱ با شهروندان در مساجد
آغاز دیدارهای مردمی شهردار منطقه ۲۱ با شهروندان در مساجد

آغاز دیدارهای مردمی شهردار منطقه ۲۱ با شهروندان در مساجد

شهردار منطقه ۲۱ با حضور در مسجد امام محمدباقر(ع) محله ویلاشهر ضمن دیدار و گفت‌وگو با شهروندان و نمازگزاران، دستور رسیدگی به درخواست‌های به‌حق شهروندی را در قالب برپایی میز خدمت صادر کرد.
شناسه خبر : 1264419 تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۰

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مساجد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ میز خدمت با حضور شهردار و معاونین دیار پیشرفت و نوآوری، نمایندگان سرکلانتری، پلیس راهور، آب و فاضلاب و شورای حل اختلاف با هدف دیدار چهره به چهره و بدون واسطه مدیران با شهروندان ساکن در محله ویلاشهر و رسیدگی به درخواست‌های به‌حق آنان در حوزه امور مرتبط با شهر و شهروندی در مسجد امام محمدباقر(ع) برگزار شد.

 

در این دیدار مردمی که اطلاع‌رسانی‌های لازم درخصوص برگزاری از دو روز قبل از طریق بنرهای پرتابلی و بسترهای مجازی محلی انجام گرفته بود؛ شهروندان ساکن در محله ویلاشهر ضمن بیان درخواست‌های خود از مجموعه مدیران شهری و سایر نمایندگان نهادهای خدمت‌رسان حاضر در میز خدمت؛ از توجه و حساسیت آنان در رفع مشکلات مردم تقدیر کردند.

 

بر اساس این گزارش؛ نهضت دیدار مردمی و برپایی میز خدمت شهردار منطقه ۲۱ و سایر مدیران نهادهای خدمت‌رسان در مسجد امام محمدباقر(ع) با استقبال بی‌نظیر شهروندان همراه شد و تا پاسی از شب ادامه داشت.

پایان پیام/ 40