طرح «شروع یک روز به یاد یک شهید» در بخش حویق گیلان اجرا می‌شود
طرح «شروع يک روز به ياد يک شهيد» در بخش حويق گيلان اجرا مي‌شود
با همکاری کانون فرهنگی هنری میثاق چوبر؛

طرح «شروع یک روز به یاد یک شهید» در بخش حویق گیلان اجرا می‌شود

طرح «شروع يک روز به ياد يک شهيد» با همکاري کانون فرهنگي هنري ميثاق و به منظور ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در بخش حويق تالش اجرا مي‌شود.
شناسه خبر : 46803 تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۰۴

لیدا زردپور در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‎‌های فرهنگی هنری مساجد از استان گیلان، از اجرای طرح « شروع يک روز به ياد يک شهيد » ویژه شهدای بخش حويق خبرداد و گفت: این طرح به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با هدف آشنايی عموم مردم با شهدای گرانقدر بخش حويق با همکاری کانون فرهنگی هنری ميثاق چوبر برگزار مي‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری میثاق افزود: در قالب اين طرح که به همت قرارگاه فرهنگی حویق برگزار می‌شود، مردم با آگاهی از ویژگی‌های شهید و خواندن وصيت‌نامه آنان، با این شهیدان گرانقدر آشنا شده و با آرمان‌های شهدا تجديد بیعت می‌کنند.

 

وی با تاکید بر تعمیق و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه جهت مقابله با توطئه دشمنان اظهار کرد: این طرح برای معرفی و ورود شهدا به جامعه و بطن زندگی افراد، با معرفی یک شهید در فضای مجازی برگزار می‌شود.

 

زردپور با بیان اینکه برای مقابله با تهدیدها و تحریم‌های دشمنان باید عامل به سیره و زندگی شهدا باشیم اعلام کرد: طرح «شروع يک روز به ياد يک شهيد» هفته گذشته با محوریت شهید احسان الله آقايي چوبر، شهيد فرامرز آقاجاني و شهید سيدعلی مشتاقي برگزار شد.

 

گفتنی است، بخش حویق 55 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.