راهیابی عضو کانون ‌«دوستان ‌آسمانی» به مرحله پایانی رویداد الگوها و تجربه‌های موفق
راهیابی عضو کانون ‌«دوستان ‌آسمانی» به مرحله پایانی رویداد الگوها و تجربه‌های موفق

راهیابی عضو کانون ‌«دوستان ‌آسمانی» به مرحله پایانی رویداد الگوها و تجربه‌های موفق

گواهیان گفت: عضو کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم با موفقیت در بخش استانی رویداد ملی الگوها و تجربه‌های موفق «اتم» به بخش نهایی آن صعود کرد.
شناسه خبر : 1263938 تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۲۴

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، از موفقیت عضو کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در رویداد «اتم» خبر داد و گفت: «سیاوش معصومی» به نمایندگی از این کانون فرهنگی هنری برگزیده مرحله استانی برنامه تلوزیونی اتم شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» افزود: برنامه تلویزیونی اتم به بررسی الگو ها و تجربه های موفق در زمینه های مختلف می‌پردازد و مرحله استانی آن در اسفندماه ١۴٠١ در شیراز به همراه ضبط تلویزیونی برگزار شد.

 

وی بیان کرد:‌ شرکت کنندگان منتخب با ارائه تجربه های خود در قالب سخنرانی برای داوران از طرح و ایده های خود دفاع می‌کنند و از بین شرکت کنندگان، منتخب استانی به برنامه زنده تلویزیونی و مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

 

گواهیان عنوان کرد: نفرات انتخاب شده در مرحله استانی در مرحله کشوری نیز ارائه دارند تا سه نخبه اتمی کشور انتخاب شوند.

 

به گزارش شبستان، رویداد «اتم» که مخفف الگوها و تجربه‌ های موفق مردمی است، با هدف شناسایی الگوهای نوآورانه و تجربه‌های موفق مردمی منجر به حل مسائل بخشی از جامعه، برگزار شده است.

 

ترویج مشارکت مردمی، ایجاد انگیزه و خودباوری از اهداف مهم این رویداد است و در این برنامه تمام افراد و گروه‌هایی که موفق به حل مسئله یا مشکل در هر زمینه‌ای از قبیل سبک زندگی، سلامت‌ و تفریح، آموزش مطالبات اجتماعی، کسب‌وکار، خدمات شهری، محیط زیست، خیریه، گردشگری، کشاورزی، پزشکی و هر حوزه‌ دیگری در سطح خانواده، محله، شهر یا کشور با مشارکت دیگران و به‌ شیوه‌ای خلاقانه‌ شوند، می‌توانند حضور یابند.

 

هدف اتم شناسایی ایده ها، افراد ایده پرداز و توانمند، تکثیر ایده‌ها و الگو گرفتن از ایده ها برای سایر مناطق است؛‌اقدامات و فعالیت های اتم ها تجربه نگاری شده و در صورت لزوم حمایت هایی از آن صورت خواهد گرفت.

 

رویداد ملی اتم به همت ستاد پیشرفت منطقه ای ذیل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و  با حمایت وزارت ورزش و جوانان  در استان های کشور برگزار می شود.

پایان پیام/ 691