اقامه نماز عید فطر در مساجد شهری و روستایی خراسان شمالی
اقامه نماز عيد فطر در مساجد شهري و روستايي خراسان شمالي
به همت کانون های مساجد خراسان شمالی؛

اقامه نماز عید فطر در مساجد شهری و روستایی خراسان شمالی

فطرت هاي پاک و خداجوي مردم خراسان شمالي امروز، در صفوفي متواضع در برابر خداوند متعال قامت بستند و به شکرانه يکماه روزه داري، پروردگار اهل کبريايي و عظمت و بخشش را ستودند.
شناسه خبر : 46492 تاریخ انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۸:۲۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان خراسان شمالی؛نماز باشکوه عید سعید فطر، امروز شنبه دوم اردیبهشت ماه، همزمان با سراسر کشور، به همت کانون های مساجد خراسان شمالی  در مساجد شهری و روستایی این استان برگزار شد.

از جمله «حمیده مهدی پور»، مدیر کانون فرهنگی هنری  جوانان قمر بنی هاشم علیه السلام  روستای باغچق بجنورد از تدارک برگزاری اقامه نماز عید در مسجد جامع لین روستا خبر داد و گفت: پس از اقامه نماز از حاضران و نمازگزاران  با صبحانه ساده عید پذیرایی شد.

 

«امير رضا قرباني قره باش»، مدیر کانون فرهنگی هنری عالم آل محمد(ص) مسجد محمد رسول الله صلی الله علیه واله وسلم روستای قره باشلو بجنورد  نیز از اقامه نماز عید فطر در این روستا به همت اهالی مسجد و فعالان کانون مسجد آن خبر داد و گفت: سخنرانی، تقدیر از فعالان مسجد در ایام ماه مبارک رمضان و سفره ساده صبحانه در این باره تدارک دید شد.

 

«ابوطالب حمیدی» مدیر کانون فرهنگی هنری چشمه کوثر مسجد حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام روستای سوخسو انقلاب شهرستان راز و جرگلان نیز در ادامه از عزم اهالی روستا در اقامه نماز زیبای عید فطر خبر داد و گفت: پس از سخنرانی و پایان خطبه های از نوجوانان روزه اولی تقدیر شد.

 

«جواد سعیدی» مدیر کانون فرهنگی هنری چشمه نور روستای اهل تسنن مزارلق شهرستان راز و جرگلان نیز از رسم دیرینه عید دیدنی پس از اقامه نماز عید فطر، و صرف غذاهای محلی از ابتدای تا انتهای روستا خبر داد و گفت: این رسم از اولین خانه روستا آغاز و تا خانه پایانی انجام میشود که با همراهی اعضای کانون و اهالی انجام گرفت.

 

پایان